Fakta om udbudet
Udbyder
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI)
Rammeaftale vedrørende vask og afrensning mv. af feltudstyr
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI)
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
16287180
Lautrupbjerg 1-5
Ballerup
2750
Danmark
Kontaktperson: KAPS — Iben Foged Porter
Telefon: +45 72307489
E-mail: iben@kammeradvokaten.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.fmi.dk/Pages/forside.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/281402
Del II: Genstand
Rammeaftale vedrørende vask og afrensning mv. af feltudstyr.
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) har løbende behov for at få vasket og afrenset udstyr (kogegrej, drikkeflasker, knive, spader, bestik, kedler, bægre og lignende), der anvendes under træning og øvelse af værnepligtige, fast personel og hjemmeværn. Udstyret skal rengøres (og i visse tilfælde olieres) og klargøres, således at det uden videre kan genudleveres til brugerne. Dette sker på leverandørens faciliteter. Leverandøren er herefter ansvarlig for (tilbage)levering af udstyret til FMI (i Hjørring).
9800 Hjørring.
Se punkt II.1.4).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale vedrørende vask og afrensning mv. af feltudstyr
26694299
Kongstedvej 6-10
Slagelse
4200
Danmark
Telefon: +45 23356034
E-mail: kb@klspecialservice.dk
NUTS-kode: DK02
Del VI: Supplerende oplysninger
I relation til punkt II.1.7) og V.2.4) bemærkes, at beløbet »kontraktens samlede værdi« er udtryk for den evalueringstekniske pris, der er beregnet i forbindelse med tilbudsevalueringen.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk