23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 192-394041
Offentliggjort
06.10.2017
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Ringkøbing-Skjern Kommune, Service og Digitalisering

WAN og internetforbindelser


Ringkøbing-Skjern Kommune, Service og Digitalisering

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Ringkøbing-Skjern Kommune, Service og Digitalisering
29189609
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Thomas Meyer Balle
Telefon: +45 28957354
E-mail: tmb@anycom.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69274205.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

WAN og internetforbindelser.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72720000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ringkøbing-Skjern Kommune ønsker med dette udbud at vælge leverandør for anskaffelse og efterfølgende drift af kommunens datanetværk, der er en yderst vigtig infrastruktur for fortsat digitalisering. Der udbydes en kontrakt med lang løbetid, hvor der over årene både er plads til at udvide på funktionalitet og ikke mindst på kapacitet.

Udbuddet omfatter WAN forbindelser til Ringkøbing-Skjern's lokationer samt internetforbindelser til brug for telemedicin, sundhed- og omsorgsapplikationer. Som obligatorisk option levering af internet trunk kapacitet samt internetforbindelser til hjemmearbejdspladser.

Udbuddet omfatter WAN til ca. 110 lokationer.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72400000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Dette udbud omfatter leverance og efterfølgende vedligehold og support på

— -WAN — lukket netværk til kommunens lokationer og få hjemmearbejdspladser for netværksteknikere (ca. 110)

— -Internetforbindelser til borgeres privatadresser til brug for telemedicinske formål med hurtig og fleksibel leveringstid

— -Internet trunk forbindelser til datacentret i Ringkøbing (som obligatorisk option)

— -Internetforbindelser til hjemmearbejdspladser (som obligatorisk option — ca. 80).

Leverancen af netværksydelserne skal ske på en måde, som er særdeles pålidelig og robust i forhold til den intensive brug og kommunens fuldstændige afhængighed af datakommunikation. Ringkøbing-Skjern Kommune stiller derfor store krav til leverandørens leverance- og serviceorganisation, og at kommunen har adgang til helpdesk, remote og on-site fejlafhjælpning indenfor de i udbudsmaterialet definerede tidsfrister.

Leverancen er opdelt i

1) hoved projektleverance på WAN, der etableres umiddelbart efter kontraktens ikrafttræden,

2) en ydelsesleverance på internetforbindelser til omsorgs-, sundheds- og telemedicinske formål, der etableres og nedtages fleksibelt i forhold til behov.

Endvidere som obligatorisk option internet trunk kapacitet og en obligatorisk option på en mindre projektleverance på internetforbindelser til hjemmearbejdspladser.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Som optioner efterspørges internet trunk kapacitet samt internetforbindelser til hjemmearbejdspladser.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 105-210100
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

WAN og internetforbindelser

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
04/10/2017

Send til en kollega

0.047