Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/74718982.aspx
Udbyder
Odense Kommune
Vindere
Valgt leverandør
(17.01.2018)
CERTEGO A/S
Østbirkvej 7
5240 Odense NØ
Mekanisk- og elektronisk sikring
Odense Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Tom Sandberg Jørgensen
E-mail: tosj@odense.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/74718982.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/74718982.aspx
Del II: Genstand
Mekanisk- og elektronisk sikring.
Odense Kommune udbyder hermed:
Levering af komplette låseenheder og systemdele, samt relaterede serviceydelser.
Aftalen omfattet både mekaniske- og elektroniske låseenheder til bygninger og anlæg.
Udbuddet vedrører levering af komplette låseenheder, systemdele (produkter) samt relaterede serviceydelser af mekanisk- og elektronisk sikring til Odense Kommune, samt Odense Letbane.
Udbuddet omfatter levering af komplette låseenheder og systemdele, sikrings-, nøgle- og PC/Tablet skabe, samt øvrige produkter og relaterede serviceydelser.
Ordregiver ønsker at indgå 1 samlet rammeaftale på levering af mekanisk- og elektronisk sikring. Idet Ordregiver har valgt ikke at opdele anskaffelsen i delkontrakter, da det vurderes økonomisk mest fordelagtigt, at holde dette i 1 rammeaftale.
Rammeaftalen omfatter primært levering af materialer, idet selve udskiftningen/monteringen som udgangspunkt vil blive foretaget af Ordregiver. Aftalen indeholder dog ligeledes Serviceydelser, hvorfor Leverandøren skal kunne forestå udskiftningen/monteringen, hvor dette ønskes.
Der kan i rammeaftalens løbetid ske forrykninger i Ordregivers behov for serviceydelser, idet Ordregiver forbeholder sig ret til at forestå større eller mindre dele af serviceydelserne selv.
For nærmere beskrivelse af de udbudte produkter og serviceydelser, herunder de mindstekrav de skal opfylde, henvises til det øvrige udbudsmateriale.
Ordregiver vil i dette udbud stille krav om opfyldelse af alle de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudsloven. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes afsnit 8. Den af Ordregiver i pkt. II.1.5) oplyste anslåede samlede værdi af rammeaftalen er udelukkende Ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, og kan således ændres i både op- og nedadgående retning under rammeaftalens løbetid.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Referenceliste med mindst 3 tidligere leverancer inden for de sidste 3 år (regnet i forhold til referencens slutdato (End date)), hvor Tilbudsgiver har leveret dele, samt service af mekanisk- og/eller elektronisk sikring.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk