23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 235-488532
Offentliggjort
07.12.2017
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Tønder Kommune

Vindere

Fagsystem til arbejdsmarkedsområdet i Tønder Kommune. Leveringsaftalen er indgået iht. SKI rammeaftale 02.19 ASP og CloudSaaS Services.

(07.12.2017)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup

Leveringsaftale indgået iht SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-Saas Services


Tønder Kommune

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Tønder Kommune
29189781
Wegners Plads 2
Tønder
6270
Danmark
Kontaktperson: Bram van Leeuwen
Telefon: +45 929379
E-mail: bvl1@toender.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.toender.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Leveringsaftale indgået iht SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-Saas Services.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Leveringsaftalen omfatter et fagsystem til Arbejdsmarkedsområdet i Tønder Kommune, og agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 2 505 922.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000
72240000
72250000
72260000
72300000
72416000
72510000
72514000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

Tønder Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Tønder Kommune har lagt sundhed og arbejdsmarked sammen som et fagchefområde, med det formål at styrke det tværgående samarbejde, med henblik på at skabe en tværgående sammenhæng om borgerens forløb.

På baggrund af udviklingen det seneste år, er det ledelsens vurdering, at der udover de tidligere behov er kommet et nyt væsentligt behov, som ordregivers kommende fagsystem skal kunne leve op til. Det er integration til KMD Nexus, som er et fagsystem ordregiver har taget i brug ultimo 2016 indenfor sundhedsområdet, og som også benyttes af psykiatri og handicap.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Mulighed for forlængelse af kontrakten med 2 x 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddets samlede værdi er beregnet ud fra indbyggere i Tønder Kommune: 37.927.

Kilde: https://da.wikipedia.org/wiki/T%C3 %B8nder_Kommune.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Tønder Kommune stiller krav om integration til KMD Nexus, som benyttes af sundhedsområdet og psykiatri og handicap. Integrationen skal som minimum give mulighed for at sagsbehandleren kan få et overordnet overblik i det nye fagsystem på arbejdsmarkedsområdet. Dette omhandler bl.a. kontaktpersoner og relevante indsatser for jobcenterets målgrupper, som der arbejdes med indenfor fagområderne psykiatri og handicap og sundhed. Integrationen til KMD Nexus skal kunne bidrage til at disse data fra KMD Nexus kan tilgås i det kommende arbejdsmarkedssystem.

Der er behov for integrationer mellem det nye fagsystem på arbejdsmarkedsområdet og KMD Nexus, så medarbejdere efter samtykke kan opnå det tværgående overblik i deres fagsystem. Integrationen mellem fagsystemerne er en nødvendig forudsætning, for at kunne skabe en større tværgående sammenhæng om borgerens indsatser - eksempelvis at sagsbehandleren på jobcenteret i sit fagsystem har overblik over borgerens indsatser i relation til sundhedsområdet og psykiatri og handicap. Det skal være med til at understøtte sagsbehandleren i sin rolle som koordinerende sagsbehandler. Desuden skal det bidrage til at skabe bedre forudsætninger for det tværgående samarbejde i hverdagen og være et redskab i arbejdet med at skabe øget læring på tværs af områderne.

Eventuelle leverandører der kan tilbyde en løsning, som indfrier ordregivers krav om integration til KMD Nexus, via SKI 02.19, skal henvende sig skriftligt til udbudskonsulent Bram van Leeuwen - bvl1@toender.dk - med udførlig begrundelse for at kunne indfri Tønder Kommunes nævnte behov.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Fagsystem til arbejdsmarkedsområdet i Tønder Kommune. Leveringsaftalen er indgået iht. SKI rammeaftale 02.19 ASP og CloudSaaS Services.

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
05/12/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
KMD A/S
26911745
Lautrupparken 40-42
Ballerup
2750
Danmark
NUTS-kode: DK012

Internetadresse:https://www.kmd.dk/

Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 2 505 922.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 33307621
E-mail: klfu@klfu.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet, har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra den dag efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregivers beslutning, om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. håndhævelseslovens § 6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres om opsættende virkning af klagen, jf. håndhævelseslovens § 12 stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrencestyrelsen
Carl Jacobsens vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/12/2017

Send til en kollega

0.047