Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/3090ca5b-6042-4464-b0b7-91abddd0750a/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Udbyder
Musikhuset Aarhus
Opdateringer
Del IV: Procedure
Placering af det tekst, der skal ændres:IV.2.2
I stedet for:
Dato: 13-03-2018
Time: 9:00
Læses:
Dato: 15-03-2018
Time: 9:00
Yderligere oplysninger
Ordregiver orienterer herved for en god ordens skyld om, at ordregiver har frafaldet et mindstekrav i kravspecifikationen vedrørende MacAdam SCDM eller bedre.
Tilbudsfristen udskydes samtidig fra den 13.3.2018, kl. 09.00 til den 15.3.2018, kl. 09.00.
IV: Procedure
Placering af det tekst, der skal ændres:IV.2.7
I stedet for:
Dato: 13-03-2018
Time: 9:00
Læses:
Dato: 15-03-2018
Time: 9:00
Yderligere oplysninger
Ændringen er alene en konsekvens af den tidligere foretagne ændring af fristen for modtagelse af bud.
LED-belysning til symfonisk sal i Musikhuset Aarhus
Musikhuset Aarhus
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Thomas Jensens Allé
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Kim Johansen
Telefon: +45 21625529
E-mail: kim@kdmc.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://musikhusetaarhus.dk/
Del II: Genstand
Udbud af LED-belysning til symfonisk sal i Musikhuset Aarhus
Musikhuset Aarhus har et ønske om at udskifte den eksisterende belysning i symfonisk sal til LED belysning.
Der udbydes herved to delaftaler vedrørende denne belysning.
Delaftale 1 omfatter levering og installation af følgende seks typer af armaturer:
- Linje armaturer – sider,
- Linje armaturer – indgang,
- Ballustre,
- Downlights sider,
- Downlights Balkon,
- Strøgbelysning (ny installation).
Derudover indeholder delaftale 1 option på køb af RGBW belysning i balustre.
Delaftale 2 omfatter levering og installation af cannopy belysning.
Budgettet for delaftale 1 er på ca. 1,6 mio. DKK, og budgettet for delaftale 2 er på ca. 700 000 DKK.
Installation forventes for begge delaftaler opstartet den 4. juli 2018. Det er helt afgørende for Musikhuset Aarhus, at installationen er afsluttet og godkendt senest den 3. august 2018. Der skal således gennemføres opsætninger i salen fra den 6. august 2018, hvorefter der ikke vil være adgang til salen.
Udbud af belysning i symfonisk sal
Thomas Jensens Allé.
8000 Aarhus C
Delaftale 1 omfatter levering og installation af følgende seks typer af armaturer:
- Linje armaturer – sider,
- Linje armaturer – indgang,
- Ballustre,
- Downlights sider,
- Downlights Balkon,
- Strøgbelysning (ny installation).
Derudover indeholder delaftale 1 option på køb af RGBW belysning i balustre.
Delaftale 1 indeholder option på køb af RGBW belysning i balustre.
Udbud af cannopy belysning
Thomas Jensens Allé.
8000 Aarhus C
Delaftale 2 omfatter levering og installation af cannopy belysning.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse tilbudsgivers egenkapital for det seneste regnskabsår. Oplysningen afgives ved at udfylde ESPD del IV afsnit B.
Tilbudsgivers egenkapital skal i det seneste regnskabsår have været positiv.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgivere omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 137 er udelukket fra deltagelse i udbuddet.
Der vil være muilghed for at besigtige Symfonisk sal, hvor armaturerne skal monteres, den 22. februar 2018, kl. 14.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klager over udbuddet skal indgives inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk