Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Rammeaftele med én leverandør om levering af End Point Protection software
Region Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Githa Nørager
Telefon: +45 24628828
E-mail: Githa.Norager@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Rammeaftele med én leverandør om levering af End Point Protection software
Ordregiver ønsker en antivirus løsning som tilbyder:
— beskyttelse mod Vira,
— beskyttelse mod Phishing-angreb,
— beskyttelse mod Spoofing forsøg,
— beskyttelse md Rootkits og andre Malware angreb.
Foruden indkøb af antivirus licenser ønsker Ordregiver at indkøbe support og vedligeholdelse af antivirus softwaren samt uddannelse i brugen af softwaren som en option for Ordregiver indgår indkøb af en EDR løsning. Såfremt optionen udnyttes ønsker Ordregiver ligeledes at indkøbe support og vedligeholdelse af EDR softwaren samt uddannelse i brugen af softwaren.
Ordregiver ønsker en antivirus løsning som tilbyder:
— beskyttelse mod Vira,
— beskyttelse mod Phishing-angreb,
— beskyttelse mod Spoofing forsøg,
— beskyttelse md Rootkits og andre Malware angreb.
Foruden indkøb af antivirus licenser ønsker Ordregiver at indkøbe support og vedligeholdelse af antivirus softwaren samt uddannelse i brugen af softwaren.
Som en option for Ordregiver indgår indkøb af en EDR løsning. Såfremt optionen udnyttes ønsker Ordregiver ligeledes at indkøbe support og vedligeholdelse af EDR softwaren samt uddannelse i brugen af softwaren.
Ordregiver kan udnytte optionen indtil 2 måneder efter kontraktunderskrivelsen. Ordregiver er ikke forpligtet til at udnytte en option.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale med én leverandør om levering af End Point Protection software
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har i forbindelse med evalueringen af de indkomne tilbud konstateret fejl i udbudsmaterialet, da der er fejl i Ordregivers mindstekrav til de udbudte ydelser, således at de tilbudte produkter ikke opfylder Ordregivers reelle behov til trods for, at de tilbudte produkter opfylder kravspecifikationen.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klagefristerne er fastsat i lov om Klagenævnet for Udbud § 7. Det fremgår bl.a. heraf:
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal dog være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/