23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 125-285017
Offentliggjort
03.07.2018
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

02.02 Computere


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Varer

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 108-245657)

Legal Basis:

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
17472437
H.C. Hansens Gade 4
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Morten Kure Ringgård
E-mail: mri@ski.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ski.dk

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

02.02 Computere

Sagsnr.: 02.02
II.1.2) Hoved-CPV-kode
30000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

SKI udbyder rammeaftale 02.02 vedrørende køb af computere og it-tilbehør rettet mod offentlige myndigheder, herunder kommuner, regioner, staten og selvejende institutioner.

Rammeaftalen omfatter computere og it-tilbehør, og favner bredt på sortiment, således at samtlige af SKI’s kundesegmenter kan få dækket deres forskelligartede indkøbsbehov inden for computere og it-tilbehør på rammeaftalen. Rammeaftalen supplerer SKI's forpligtende aftaler 50.40 Computere og it-tilbehør samt 50.43 Tablets.

Der er tale om en frivillig rammeaftale, hvilket betyder, at det er frivilligt for SKI's kunder, om de vil anvende rammeaftalen. Rammeaftalen etablerer således ikke noget eksklusivt forhold mellem de leverandører, der tildeles en plads på rammeaftalen og SKI's kunder. Kunder kan have interne instrukser, som foreskriver, at deres disponenter skal anvende rammeaftalen. Dette er dog et internt anliggende hos kunden. Af SKI's kundeliste (bilag A) fremgår, hvem der kan anvende rammeaftalen.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/06/2018
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 108-245657

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 11/07/2018
Tidspunkt: 13:00
Læses:
Dato: 12/07/2018
Tidspunkt: 13:00
Afsnit nummer: IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 11/07/2018
Tidspunkt: 13:01
Læses:
Dato: 12/07/2018
Tidspunkt: 13:01
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Tilbudsfristen forlænges til den 12.7.2018, kl 13:00. Årsagen til forlængelsen fremgår af ordregivers besvarelse af spørgsmål offentliggjort den 28.6.2018 på udbudssiden: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/44d9b4df-e6c6-4b5d-aef4-45385a2c463c/homepage

Send til en kollega

0.047