23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 125-285224
Offentliggjort
03.07.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Vejle Kommune

Opdateringer

Rettelse
(14.03.2019)

IV.2.1
I stedet for:
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 098-223643
Læses:
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 125-285224


Yderligere oplysninger
Der var oprindeligt henvist til forhåndsmeddelelsen vedrørende samme kontrakt og ikke til udbudsbekendtgørelsen.

Udbud på udbudssystem til KomUdbud


Vejle Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Vejle Kommune
29189900
Skolegade 1
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Michael Barny
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.1) Navn og adresser
Aarhus Kommune
Aarhus
Danmark
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.1) Navn og adresser
Odense Kommune
Odense
Danmark
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.1) Navn og adresser
Esbjerg Kommune
Esbjerg
Danmark
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.1) Navn og adresser
Kolding Kommune
Kolding
Danmark
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.1) Navn og adresser
Fredericia Kommune
Fredericia
Danmark
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.1) Navn og adresser
Herning Kommune
Herning
Danmark
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.1) Navn og adresser
Holstebro Kommune
Holstebro
Danmark
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK041

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.1) Navn og adresser
Ikast-Brande Kommune
Ikast
Danmark
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.1) Navn og adresser
Middelfart Kommune
Middelfart
Danmark
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.1) Navn og adresser
Randers Kommune
Randers
Danmark
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.1) Navn og adresser
Silkeborg Kommune
Silkeborg
Danmark
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.1) Navn og adresser
Svendborg Kommune
Svendborg
Danmark
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.1) Navn og adresser
Sønderborg Kommune
Sønderborg
Danmark
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.1) Navn og adresser
Lemvig Kommune
Lemvig
Danmark
Telefon: +45 76811716
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK041

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.vejle.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb/aktuelle-udbud/#?inactive=0&type=
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:
Vejle Kommune
Skolegade 1
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Michael Barny, Konkurrenceudsættelse, Kontor 2222
E-mail: micba@vejle.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk/borger/mit-liv/

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud på udbudssystem til KomUdbud

Sagsnr.: 88.00.00-G01-18-18
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72400000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører indkøb af brugsretten til et udbudssystem med tilknyttede ydelser til KomUdbuds 15 medlemskommuner.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 1 900 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72416000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af brugsretten til et udbudssystem med tilknyttede ydelser til KomUdbuds 15 medlemskommuner.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 900 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Efter de 48 måneder kan kontrakten forlænges med op til 2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddet angår KomUdbuds samlede behov for et udbudssystem og leverandøren skal afgive tilbud på det samlede behov. Baggrunden herfor er Komudbuds vurdering af de markedsmæssige og økonomiske hensyn samt hensynet til effektiv drift i kontraktperioden ikke mindst hensyn til at kunne gennemføre fællesudbud i KomUdbud-regi. Lavpraktisk vil hver kommune underskrive sin egen kontrakt.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal angive 3 gennemførte udbudsprocesser i det tilbudte udbudssystem.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Det er et mindstekrav, at tilbudsgiveren kan dokumentere, at der inden for de seneste 3 år er gennemført mindst 3 EU-udbud via det tilbudte system herunder 2 forskellige udbudsformer. Med EU-udbud menes gennemførelsen af enten et offentligt udbud, et begrænset udbud eller et udbud med forhandling. Et miniudbud anses således ikke for en reference. Tilbudsgiver bedes kort beskrive udbuddets form, genstand og tidsforløb, og referencen skal indeholde oplysning om udbudsbekendtgørelsens nummer samt kontraktindgåelsesbekendtgørelsens nummer (dvs. 2016/S - xxx xxx xxx)

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 110-250475
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 05/09/2018
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 05/09/2018
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Tilbudsgiver skal ved udfyldelse af ESPD bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde jf. udbudslovens § 135, stk. 4 og 5 og § 137:

- Tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,

- Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2,

- Tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv kan påvises at have begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om tilbudsgiverens integritet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3,

- Tilbudsgiveren har indgået en aftale med henblik på konkurrencefordrejning, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4,

- Tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt og misligholdelsen har medført kontraktens ophævelse eller lignende sanktion, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5,

- Tilbudsgiveren påviseligt og uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, har fået fortrolige oplysninger, der kan give tilbudsgiver uretmæssige fordele eller groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/06/2018

Send til en kollega

0.047