Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=215844&B=DR
Udbyder
DR
Vindere
Delaftale 2: storage inkl. service
(12.12.2018)
Atea A/S
2750 Ballerup
Delaftale 2: storage inkl. service
(12.12.2018)
Dustin A/S
8270 Højbjerg
Delaftale 2: storage inkl. service
(12.12.2018)
Mediability Denmark A/S
2860 Søborg
Delaftale 1: servere inkl. service
(12.12.2018)
Conscia A/S
2605 Brøndby
Delaftale 2: storage inkl. service
(12.12.2018)
Stjernholm & Co. A/S
2730 Herlev
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 27-08-2018
Time: 09:00
Læses:
Dato: 10-09-2018
Time: 16:00
IV.2.7
I stedet for:
Dato: 27-08-2018
Time: 09:00
Læses:
Dato: 10-09-2018
Time: 16:00
Udbud af Rammeaftale om køb af servere og storage inkl. service
DR
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
Danmark
Kontaktperson: Pernille Leth Larsen
Telefon: +45 28543653
E-mail: plar@dr.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416
Del II: Genstand
Udbud af Rammeaftale om køb af servere og storage inkl. service
Da DR’s nuværende Rammeaftaler vedr. servere og storage udløber, ønsker DR at indgå en Rammeaftale for 3 år med 1 års forlængelse. Formålet med Rammeaftalen er at dække DR’s produktportefølje inden for servere og storage. Rammeaftalen er opdelt i 2 delaftaler:
- Delaftale 1: Servere inkl. service,
- Delaftale 2: Storage inkl. service.
Delaftale 1: servere inkl. service
DR Byen
Denne delaftale vedrører indkøb af servere inkl. service samt service på DR's eksisterende servere. Derudover ønsker DR indkøb af konsulentydelser.
Forlængelsesmulighed på 1 år
Delaftale 2: storage inkl. service
Denne delaftale vedrører indkøb af storage inkl. service. DR udbyder 5 producentkategorier, hvormed DR ønsker at dække sin produktportefølje indenfor storage. Aftalen indeholder indkøb, service og konsulentydelser.
Forlængelsesmulighed på 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD'en angive følgende finansielt nøgletal for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år:
Egenkapital
Tilbudsgiver skal endvidere angive sin samlede omsætning for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
De angivne oplysninger skal kunne dokumenteres ved årsregnskaber eller uddrag heraf eller ved en erklæring om tilbudsgivers samlede omsætning, jf. udbudslovens § 154.
Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
Positiv omsætning i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
Som dokumentation for tilbudsgivers faglige kvalifikationer skal tilbudsgiver angive de betydeligste opgaver af lignende karakter inden for de sidste 3 år.
Ved opgaver af lignende karakter forstås: Den anmodende virksomheds dokumentation for de mest relevante og aktuelle leverancer til sammenlignelige referencekunder indenfor rammeaftalens område - primært i forhold til referencekundens antal medarbejdere og referencekundens omsætning på aftalen med den anmodende virksomhed. Sammenlignelige referencekunder kan være offentlige virksomheder, offentlige institutioner eller offentlige myndigheder.
Tilbudsgiver skal i så eksplicit form som muligt beskrive, hvorledes tidligere lignende opgaver er blevet løst. I det omfang virksomheden har anvendt underleverandører, skal anvendelsen af disse underleverandører ligeledes beskrives eksplicit, herunder underleverandørernes rolle og samarbejde.
Referencerne skal omfatte oplysninger om kundens navn, kontraktens værdi, kontraktens ikrafttrædelsestidspunkt. Såfremt der er oplysninger, som af fortrolighedsmæssige årsager ikke kan videregives, skal dette angives. Hvis fortrolige oplysninger hindrer ordregiver i at vurdere en references troværdighed, relevans eller omfang, vil referencen ikke kunne tages i betragtning.
Tilbudsgiver skal afgive mindst 3 og maksimum 5 relevante referencer på lignende opgaver inden for de seneste 3 år.
Det betyder, at såfremt en ansøger ikke er i stand til at afgive mindst 3 relevante referencer, vil virksomheden blive udelukket fra at afgive tilbud.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
ingen
Danmark
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk