23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 135-309129
Offentliggjort
17.07.2018
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Lønmodtagernes Dyrtidsfond

IT-driftskontrakt med tilhørende IT-ledelse og rådgivning


Lønmodtagernes Dyrtidsfond

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Lønmodtagernes Dyrtidsfond
61552812
Dirch Passers Allé 27, 2. sal
Frederiksberg
2000
Danmark
Kontaktperson: Kristine Langgaard Stage
Telefon: +45 38774469
E-mail: kls@kromannreumert.com
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ld.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Økonomiske og finansielle anliggender

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

IT-driftskontrakt med tilhørende IT-ledelse og rådgivning

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører sædvanlige IT-driftsydelser med tilhørende IT-ledelse og rådgivning, således at LD's administration understøttes behørigt af relevant og nødvendigt IT-udstyr. LD's IT-drift angår hardware- og netværksydelser, basissoftware og operativsystemer, support, brugerudstyr, applikationsdrift, applikationsvedligehold, "Single Point of Contact”/”IT-chef” og compliance. Yderligere beskrivelser findes i udbudsmaterialet, der er tilgængelige på www.ld.dk/udbud

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 3 600 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000
72220000
72222300
72253000
72253100
72253200
72590000
72600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

De ydelser, der skal leveres i henhold til den udbudte kontrakt, omfatter sædvanlige IT-driftsydelser med tilhørende IT-ledelse og rådgivning, således at LD's administration understøttes behørigt af relevant og nødvendigt IT-udstyr. LD's IT-drift angår hardware- og netværksydelser, basissoftware og operativsystemer, support, brugerudstyr, applikationsdrift, applikationsvedligehold, ”Single Point of Contact”/”IT-chef” og compliance. For nærmere information om de omfattede ydelser henvises til udbudsmaterialet, herunder særligt kontraktbilag 2-4. Kontrakten har en løbetid på fire år med mulighed for forlængelse i yderligere 2 gange 12 måneder.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: IT-teknisk løsning / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: IT-sikkerhed, compliance og governance / Vægtning: 25 %
Kvalitetskriterium - Navn: Kompetencer/Rådgivning / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Serviceniveau / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Transition / Vægtning: 5 %
Pris - Vægtning: 25 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 040-087519
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

IT-driftskontrakt med tilhørende IT-ledelse og rådgivning

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
13/07/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
IT-Afdelingen A/S
Hørsholm
Danmark
NUTS-kode: DK0
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 600 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Lov om Klagenævnet for Udbud fastsætter følgende om klagefrister for EU-udbud, som Lønmodtagernes Dyrtidsfond henholder sig til:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage efter, at ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor de berørte ansøgere blev underrettet om udvælgelsen, hvis underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, og navnet på de ansøgere, som er blevet udvalgt, jf. § 7, stk. 1, i Lov om Klagenævnet for Udbud.

Anden klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. § 7, stk. 2, nr. 1), i Lov om Klagenævnet for Udbud.

Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Lov om Klagenævnet for Udbud er overtrådt, når sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.

Klager skal skriftligt informere den ordregivende myndighed om indgivet klage senest samtidig med, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud. Klagen skal angive, om den er indgivet i standstill perioden. Hvis klagen ikke indgives i standstill perioden, skal det angives, om der er anmodet om opsættende virkning. Klage skal vedlægges et klagegebyr på 20.000 DKK.

Vejledning om klage til Klagenævnet for Udbud findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside, jf. udbudsbekendtgørelsen afsnit VI.4.1).

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16/07/2018

Send til en kollega

0.031