23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 147-336536
Offentliggjort
02.08.2018
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Direktoratet for Kriminalforsorgen - Koncern IT

Markedsdialog vedr. it-drift af systemer


Direktoratet for Kriminalforsorgen - Koncern IT

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Direktoratet for Kriminalforsorgen - Koncern IT
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Amir Khalegi
Telefon: +45 72559490
E-mail: kontrakterogudbud@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/89287362.aspx

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Offentlig orden og sikkerhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Markedsdialog vedr. it-drift af systemer

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Direktoratet for Kriminalforsorgen inviterer it-leverandører til markedsdialog omkring it-drift. Der vil blive sat 10 min af til en indledende præsentation af it-leverandøren. Markedsdialogerne vedr. it-drift af systemer (uge 32) vedrører kun drift af it-systemer, mens dialogmøderne i ugerne 33-34 omhandler øvrige forhold som beskrevet her: https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:296512-2018:TEXT:DA:HTML og https://permalink.mercell.com/88554165.aspx

Se vedhæftet PDF-fil "Invitation til markedsdialog IT-drift".

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Danmark

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Dialogen vil omhandle drøftelsen af bl.a.:

1) Gennemgang af hele driften fra en lignende kunde - Herunder SLA, Support, applikationsdrift evt. med håndtering af 3. partsleverandør, med tilhørende rapporteringseksempler til kunden, gerne suppleret med en gennemgang af sammenhænge i driftsprocesser og herunder en gennemgang med konkretet eksempler;

2) Kvalitet - hvordan sikres kvalitet både operationelt og taktisk, og hvordan måles der på disse? Gerne med udgangspunkt i en lignende kunde;

3) CV - Der ønskes et eksempel på et CV fra en medarbejder - Samtidigt ønskes en gennemgang af udviklingsplaner for den enkelte samt hvordan rekrutterings og fastholdelsespolitik udmøntes og implementeres.

Se vedhæftet PDF-fil "Invitation til markedsdialog IT-drift".

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
03/12/2018

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31/07/2018

Send til en kollega

0.047