23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 148-339605
Offentliggjort
03.08.2018
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Region Sjælland

Udbud af rammeaftale på IT konsulenter


Region Sjælland

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Tjenesteydelser

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 127-289747)

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Thomas Holm
Telefon: +45 12345678
E-mail: thovh@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af rammeaftale på IT konsulenter

Sagsnr.: 184328
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Rammeaftale med 10 delaftaler indenfor IT konsulenter m.m.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/08/2018
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 127-289747

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: II.2.9)
Delkontraktnr.: 1
I stedet for:

Som led i udvægelsen skal der anføres oplysninger vedrørende relevante opgave/projekter for en sammenlignelig kunde.

Ved relevante opgaver vurderes: Opgaver indenfor de krav, der er stillet til den udbudte delaftales kravspecifikation med hensyn til kompleksitet, opgavevarighed og interessenter. Det vægtes positivt at referencen udviser afløftning af opgaver af længere varighed, kompleksitet og flere interessenter.

Ved sammenlignlig kunde vurderes: En offentlig eller privat ordregiver, som i størrelse og organisation svarende til Region Sjælland.

Læses:

Udvælgelsen vil ske på grundlag af de af ansøger i ESPD del IV C afgivne referencer, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.

I forbindelse med udvælgelsen lægges der vægt på følgende kriterier angivet i prioriteret rækkefølge, således at det kriterium der vægtes mest positivt er angivet øverst:

1) Referencernes relevans, forstået som referencens sammenfald/ensartethed med de typer af opgaver der er udbudt under den konkrete delaftale, jf. den konkrete delaftales kravspecifikation. Høj grad af relevans vægtes positivt;

2) Referencernes it-faglige kompleksitet. Høj kompleksitet vægtes positivt;

3) Opgavens varighed. Længere varighed vægtes positivt;

4) Antallet af interessenter hos kunden. Højt antal af interessenter vægtes positivt;

5) Referencekundens sammenlignelighed med ordregiver i forhold til antal medarbejdere. Tilsvarende antal medarbejdere eller flere vægtes positivt og lige.

Afsnit nummer: II.2.9)
Delkontraktnr.: 2
I stedet for:

Som led i udvægelsen skal der anføres oplysninger vedrørende relevante opgave/projekter for en sammenlignelig kunde.

Ved relevante opgaver vurderes: Opgaver indenfor de krav, der er stillet til den udbudte delaftales kravspecifikation med hensyn til kompleksitet, opgavevarighed og interessenter. Det vægtes positivt at referencen udviser afløftning af opgaver af længere varighed, kompleksitet og flere interessenter.

Ved sammenlignlig kunde vurderes: En offentlig eller privat ordregiver, som i størrelse og organisation svarende til Region Sjælland.

Læses:

Udvælgelsen vil ske på grundlag af de af ansøger i ESPD del IV C afgivne referencer, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.

I forbindelse med udvælgelsen lægges der vægt på følgende kriterier angivet i prioriteret rækkefølge, således at det kriterium der vægtes mest positivt er angivet øverst:

1) Referencernes relevans, forstået som referencens sammenfald/ensartethed med de typer af opgaver der er udbudt under den konkrete delaftale, jf. den konkrete delaftales kravspecifikation. Høj grad af relevans vægtes positivt;

2) Referencernes it-faglige kompleksitet. Høj kompleksitet vægtes positivt;

3) Opgavens varighed. Længere varighed vægtes positivt;

4) Antallet af interessenter hos kunden. Højt antal af interessenter vægtes positivt;

5) Referencekundens sammenlignelighed med ordregiver i forhold til antal medarbejdere. Tilsvarende antal medarbejdere eller flere vægtes positivt og lige.

Afsnit nummer: II.2.9)
Delkontraktnr.: 3
I stedet for:

Som led i udvægelsen skal der anføres oplysninger vedrørende relevante opgave/projekter for en sammenlignelig kunde.

Ved relevante opgaver vurderes: Opgaver indenfor de krav, der er stillet til den udbudte delaftales kravspecifikation med hensyn til kompleksitet, opgavevarighed og interessenter. Det vægtes positivt at referencen udviser afløftning af opgaver af længere varighed, kompleksitet og flere interessenter.

Ved sammenlignlig kunde vurderes: En offentlig eller privat ordregiver, som i størrelse og organisation svarende til Region Sjælland.

Læses:

Udvælgelsen vil ske på grundlag af de af ansøger i ESPD del IV C afgivne referencer, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.

I forbindelse med udvælgelsen lægges der vægt på følgende kriterier angivet i prioriteret rækkefølge, således at det kriterium der vægtes mest positivt er angivet øverst:

1) Referencernes relevans, forstået som referencens sammenfald/ensartethed med de typer af opgaver der er udbudt under den konkrete delaftale, jf. den konkrete delaftales kravspecifikation. Høj grad af relevans vægtes positivt;

2) Referencernes it-faglige kompleksitet. Høj kompleksitet vægtes positivt;

3) Opgavens varighed. Længere varighed vægtes positivt;

4) Antallet af interessenter hos kunden. Højt antal af interessenter vægtes positivt;

5) Referencekundens sammenlignelighed med ordregiver i forhold til antal medarbejdere. Tilsvarende antal medarbejdere eller flere vægtes positivt og lige.

Afsnit nummer: II.2.9)
Delkontraktnr.: 4
I stedet for:

Som led i udvægelsen skal der anføres oplysninger vedrørende relevante opgave/projekter for en sammenlignelig kunde.

Ved relevante opgaver vurderes: Opgaver indenfor de krav, der er stillet til den udbudte delaftales kravspecifikation med hensyn til kompleksitet, opgavevarighed og interessenter. Det vægtes positivt at referencen udviser afløftning af opgaver af længere varighed, kompleksitet og flere interessenter.

Ved sammenlignlig kunde vurderes: En offentlig eller privat ordregiver, som i størrelse og organisation svarende til Region Sjælland.

Læses:

Udvælgelsen vil ske på grundlag af de af ansøger i ESPD del IV C afgivne referencer, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.

I forbindelse med udvælgelsen lægges der vægt på følgende kriterier angivet i prioriteret rækkefølge, således at det kriterium der vægtes mest positivt er angivet øverst:

1) Referencernes relevans, forstået som referencens sammenfald/ensartethed med de typer af opgaver der er udbudt under den konkrete delaftale, jf. den konkrete delaftales kravspecifikation. Høj grad af relevans vægtes positivt;

2) Referencernes it-faglige kompleksitet. Høj kompleksitet vægtes positivt;

3) Opgavens varighed. Længere varighed vægtes positivt;

4) Antallet af interessenter hos kunden. Højt antal af interessenter vægtes positivt;

5) Referencekundens sammenlignelighed med ordregiver i forhold til antal medarbejdere. Tilsvarende antal medarbejdere eller flere vægtes positivt og lige.

Afsnit nummer: II.2.9)
Delkontraktnr.: 5
I stedet for:

Som led i udvægelsen skal der anføres oplysninger vedrørende relevante opgave/projekter for en sammenlignelig kunde.

Ved relevante opgaver vurderes: Opgaver indenfor de krav, der er stillet til den udbudte delaftales kravspecifikation med hensyn til kompleksitet, opgavevarighed og interessenter. Det vægtes positivt at referencen udviser afløftning af opgaver af længere varighed, kompleksitet og flere interessenter.

Ved sammenlignlig kunde vurderes: En offentlig eller privat ordregiver, som i størrelse og organisation svarende til Region Sjælland.

Læses:

Udvælgelsen vil ske på grundlag af de af ansøger i ESPD del IV C afgivne referencer, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.

I forbindelse med udvælgelsen lægges der vægt på følgende kriterier angivet i prioriteret rækkefølge, således at det kriterium der vægtes mest positivt er angivet øverst:

1) Referencernes relevans, forstået som referencens sammenfald/ensartethed med de typer af opgaver der er udbudt under den konkrete delaftale, jf. den konkrete delaftales kravspecifikation. Høj grad af relevans vægtes positivt;

2) Referencernes it-faglige kompleksitet. Høj kompleksitet vægtes positivt;

3) Opgavens varighed. Længere varighed vægtes positivt;

4) Antallet af interessenter hos kunden. Højt antal af interessenter vægtes positivt;

5) Referencekundens sammenlignelighed med ordregiver i forhold til antal medarbejdere. Tilsvarende antal medarbejdere eller flere vægtes positivt og lige.

Afsnit nummer: II.2.9)
Delkontraktnr.: 6
I stedet for:

Som led i udvægelsen skal der anføres oplysninger vedrørende relevante opgave/projekter for en sammenlignelig kunde.

Ved relevante opgaver vurderes: Opgaver indenfor de krav, der er stillet til den udbudte delaftales kravspecifikation med hensyn til kompleksitet, opgavevarighed og interessenter. Det vægtes positivt at referencen udviser afløftning af opgaver af længere varighed, kompleksitet og flere interessenter.

Ved sammenlignlig kunde vurderes: En offentlig eller privat ordregiver, som i størrelse og organisation svarende til Region Sjælland.

Læses:

Udvælgelsen vil ske på grundlag af de af ansøger i ESPD del IV C afgivne referencer, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.

I forbindelse med udvælgelsen lægges der vægt på følgende kriterier angivet i prioriteret rækkefølge, således at det kriterium der vægtes mest positivt er angivet øverst:

1) Referencernes relevans, forstået som referencens sammenfald/ensartethed med de typer af opgaver der er udbudt under den konkrete delaftale, jf. den konkrete delaftales kravspecifikation. Høj grad af relevans vægtes positivt;

2) Referencernes it-faglige kompleksitet. Høj kompleksitet vægtes positivt;

3) Opgavens varighed. Længere varighed vægtes positivt;

4) Antallet af interessenter hos kunden. Højt antal af interessenter vægtes positivt;

5) Referencekundens sammenlignelighed med ordregiver i forhold til antal medarbejdere. Tilsvarende antal medarbejdere eller flere vægtes positivt og lige.

Afsnit nummer: II.2.9)
Delkontraktnr.: 7
I stedet for:

Som led i udvægelsen skal der anføres oplysninger vedrørende relevante opgave/projekter for en sammenlignelig kunde.

Ved relevante opgaver vurderes: Opgaver indenfor de krav, der er stillet til den udbudte delaftales kravspecifikation med hensyn til kompleksitet, opgavevarighed og interessenter. Det vægtes positivt at referencen udviser afløftning af opgaver af længere varighed, kompleksitet og flere interessenter.

Ved sammenlignlig kunde vurderes: En offentlig eller privat ordregiver, som i størrelse og organisation svarende til Region Sjælland.

Læses:

Udvælgelsen vil ske på grundlag af de af ansøger i ESPD del IV C afgivne referencer, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.

I forbindelse med udvælgelsen lægges der vægt på følgende kriterier angivet i prioriteret rækkefølge, således at det kriterium der vægtes mest positivt er angivet øverst:

1) Referencernes relevans, forstået som referencens sammenfald/ensartethed med de typer af opgaver der er udbudt under den konkrete delaftale, jf. den konkrete delaftales kravspecifikation. Høj grad af relevans vægtes positivt;

2) Referencernes it-faglige kompleksitet. Høj kompleksitet vægtes positivt;

3) Opgavens varighed. Længere varighed vægtes positivt;

4) Antallet af interessenter hos kunden. Højt antal af interessenter vægtes positivt;

5) Referencekundens sammenlignelighed med ordregiver i forhold til antal medarbejdere. Tilsvarende antal medarbejdere eller flere vægtes positivt og lige.

Afsnit nummer: II.2.9)
Delkontraktnr.: 8
I stedet for:

Som led i udvægelsen skal der anføres oplysninger vedrørende relevante opgave/projekter for en sammenlignelig kunde.

Ved relevante opgaver vurderes: Opgaver indenfor de krav, der er stillet til den udbudte delaftales kravspecifikation med hensyn til kompleksitet, opgavevarighed og interessenter. Det vægtes positivt at referencen udviser afløftning af opgaver af længere varighed, kompleksitet og flere interessenter.

Ved sammenlignlig kunde vurderes: En offentlig eller privat ordregiver, som i størrelse og organisation svarende til Region Sjælland.

Læses:

Udvælgelsen vil ske på grundlag af de af ansøger i ESPD del IV C afgivne referencer, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.

I forbindelse med udvælgelsen lægges der vægt på følgende kriterier angivet i prioriteret rækkefølge, således at det kriterium der vægtes mest positivt er angivet øverst:

1) Referencernes relevans, forstået som referencens sammenfald/ensartethed med de typer af opgaver der er udbudt under den konkrete delaftale, jf. den konkrete delaftales kravspecifikation. Høj grad af relevans vægtes positivt;

2) Referencernes it-faglige kompleksitet. Høj kompleksitet vægtes positivt;

3) Opgavens varighed. Længere varighed vægtes positivt;

4) Antallet af interessenter hos kunden. Højt antal af interessenter vægtes positivt;

5) Referencekundens sammenlignelighed med ordregiver i forhold til antal medarbejdere. Tilsvarende antal medarbejdere eller flere vægtes positivt og lige.

Afsnit nummer: II.2.9)
Delkontraktnr.: 9
I stedet for:

Som led i udvægelsen skal der anføres oplysninger vedrørende relevante opgave/projekter for en sammenlignelig kunde.

Ved relevante opgaver vurderes: Opgaver indenfor de krav, der er stillet til den udbudte delaftales kravspecifikation med hensyn til kompleksitet, opgavevarighed og interessenter. Det vægtes positivt at referencen udviser afløftning af opgaver af længere varighed, kompleksitet og flere interessenter.

Ved sammenlignlig kunde vurderes: En offentlig eller privat ordregiver, som i størrelse og organisation svarende til Region Sjælland.

Læses:

Udvælgelsen vil ske på grundlag af de af ansøger i ESPD del IV C afgivne referencer, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.

I forbindelse med udvælgelsen lægges der vægt på følgende kriterier angivet i prioriteret rækkefølge, således at det kriterium der vægtes mest positivt er angivet øverst:

1) Referencernes relevans, forstået som referencens sammenfald/ensartethed med de typer af opgaver der er udbudt under den konkrete delaftale, jf. den konkrete delaftales kravspecifikation. Høj grad af relevans vægtes positivt;

2) Referencernes it-faglige kompleksitet. Høj kompleksitet vægtes positivt;

3) Opgavens varighed. Længere varighed vægtes positivt;

4) Antallet af interessenter hos kunden. Højt antal af interessenter vægtes positivt;

5) Referencekundens sammenlignelighed med ordregiver i forhold til antal medarbejdere. Tilsvarende antal medarbejdere eller flere vægtes positivt og lige.

Afsnit nummer: II.2.9)
Delkontraktnr.: 10
I stedet for:

Som led i udvægelsen skal der anføres oplysninger vedrørende relevante opgave/projekter for en sammenlignelig kunde.

Ved relevante opgaver vurderes: Opgaver indenfor de krav, der er stillet til den udbudte delaftales kravspecifikation med hensyn til kompleksitet, opgavevarighed og interessenter. Det vægtes positivt at referencen udviser afløftning af opgaver af længere varighed, kompleksitet og flere interessenter.

Ved sammenlignlig kunde vurderes: En offentlig eller privat ordregiver, som i størrelse og organisation svarende til Region Sjælland.

Læses:

Udvælgelsen vil ske på grundlag af de af ansøger i ESPD del IV C afgivne referencer, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.

I forbindelse med udvælgelsen lægges der vægt på følgende kriterier angivet i prioriteret rækkefølge, således at det kriterium der vægtes mest positivt er angivet øverst:

1) Referencernes relevans, forstået som referencens sammenfald/ensartethed med de typer af opgaver der er udbudt under den konkrete delaftale, jf. den konkrete delaftales kravspecifikation. Høj grad af relevans vægtes positivt;

2) Referencernes it-faglige kompleksitet. Høj kompleksitet vægtes positivt;

3) Opgavens varighed. Længere varighed vægtes positivt;

4) Antallet af interessenter hos kunden. Højt antal af interessenter vægtes positivt;

5) Referencekundens sammenlignelighed med ordregiver i forhold til antal medarbejdere. Tilsvarende antal medarbejdere eller flere vægtes positivt og lige.

Afsnit nummer: IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 20/08/2018
Tidspunkt: 23:59
Læses:
Dato: 22/08/2018
Tidspunkt: 23:59
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Send til en kollega

0.079