23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 174-394770
Offentliggjort
11.09.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Favrskov Kommune

Udbud af service på institutionskøretøjer til Jysk Fællesindkøb


Favrskov Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Favrskov Kommune
29189714
Skovvej 20
Hinnerup
8382
Danmark
Kontaktperson: Ditte Kirk
Telefon: +45 89646224
E-mail: dine@favrskov.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.favrskov.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/339755

I.1) Navn og adresser
Rebild Kommune
29189463
Hobrovej 110
Støvring
9530
Danmark
Kontaktperson: Ditte Kirk
E-mail: dine@favrskov.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.rebild.dk

I.1) Navn og adresser
Mariagerfjord Kommune
29189455
Ndr. Kajgade 1
Hobro
9500
Danmark
Kontaktperson: Ditte Kirk
E-mail: dine@favrskov.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.mariagerfjord.dk

I.1) Navn og adresser
Norddjurs Kommune
29189986
Torvet 3
Grenå
8500
Danmark
Kontaktperson: Ditte Kirk
E-mail: dine@favrskov.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.norddjurs.dk

I.1) Navn og adresser
Skanderborg Kommune
29189633
Skanderborg Fælled 1
Skanderborg
8660
Danmark
Kontaktperson: Ditte Kirk
E-mail: dine@favrskov.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.skanderborg.dk

I.1) Navn og adresser
Skive Kommune
29189579
Torvegade 10
Skive
7800
Danmark
Kontaktperson: Ditte Kirk
E-mail: dine@favrskov.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.skive.dk/

I.1) Navn og adresser
Syddjurs Kommune
29189978
Lundbergsvej 2
Ebeltoft
8400
Danmark
Kontaktperson: Ditte Kirk
E-mail: dine@favrskov.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.syddjurs.dk

I.1) Navn og adresser
Viborg Kommune
29189846
Prinsens Allé 5
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Ditte Kirk
E-mail: dine@favrskov.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.viborg.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=219318&B=FAVRSKOV
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=219318&B=FAVRSKOV
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af service på institutionskøretøjer til Jysk Fællesindkøb

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72591000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører køb af serviceaftaler på reparation og vedligeholdelse af institutionskøretøjer til ordregivers institutioner/enheder til følgende kommuner under Jysk Fællesindkøb:

- Favrskov Kommune,

- Mariagerfjord Kommune,

- Norddjurs Kommune,

- Rebild Kommune,

- Skanderborg Kommune,

- Skive Kommune,

- Syddjurs Kommune,

- Viborg Kommune.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakter, der kombinerer de følgende delkontrakter eller grupper af delkontrakter:

Se udbudsmaterialet.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud af service på institutionskøretøjer til Jysk Fællesindkøb

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34430000
34431000
34432000
34432100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Midt- og Nordjylland.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører køb af serviceaftaler på reparation og vedligeholdelse af institutionskøretøjer til ordregivers institutioner/enheder til følgende kommuner under Jysk Fællesindkøb:

- Favrskov Kommune,

- Mariagerfjord Kommune,

- Norddjurs Kommune,

- Rebild Kommune,

- Skanderborg Kommune,

- Skive Kommune,

- Syddjurs Kommune,

- Viborg Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 404 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2019
Slut: 31/12/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af aftalen, jf. rammeaftalen.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1 Favrskov Kommune

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34430000
34431000
34432000
34432100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Favrskov Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører køb af serviceaftaler på reparation og vedligeholdelse af institutionskøretøjer til ordregivers institutioner/enheder til følgende kommuner under Jysk Fællesindkøb:

- Favrskov Kommune,

- Mariagerfjord Kommune,

- Norddjurs Kommune,

- Rebild Kommune,

- Skanderborg Kommune,

- Skive Kommune,

- Syddjurs Kommune,

- Viborg Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Slut: 31/12/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af aftalen, jf. rammeaftalen.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2 Mariagerfjord Kommune

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34430000
34431000
34432000
34432100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Mariagerfjord Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører køb af serviceaftaler på reparation og vedligeholdelse af institutionskøretøjer til ordregivers institutioner/enheder til følgende kommuner under Jysk Fællesindkøb:

- Favrskov Kommune,

- Mariagerfjord Kommune,

- Norddjurs Kommune,

- Rebild Kommune,

- Skanderborg Kommune,

- Skive Kommune,

- Syddjurs Kommune,

- Viborg Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 140 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2019
Slut: 31/12/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af aftalen, jf. rammeaftalen.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 3 Norddjurs Kommune

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34430000
34431000
34432000
34432100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Norddjurs Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører køb af serviceaftaler på reparation og vedligeholdelse af institutionskøretøjer til ordregivers institutioner/enheder til følgende kommuner under Jysk Fællesindkøb:

- Favrskov Kommune,

- Mariagerfjord Kommune,

- Norddjurs Kommune,

- Rebild Kommune,

- Skanderborg Kommune,

- Skive Kommune,

- Syddjurs Kommune,

- Viborg Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 120 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2019
Slut: 31/12/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af aftalen, jf. rammeaftalen.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 4 Rebild Kommune

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34430000
34431000
34432000
34432100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Rebild Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører køb af serviceaftaler på reparation og vedligeholdelse af institutionskøretøjer til ordregivers institutioner/enheder til følgende kommuner under Jysk Fællesindkøb:

- Favrskov Kommune,

- Mariagerfjord Kommune,

- Norddjurs Kommune,

- Rebild Kommune,

- Skanderborg Kommune,

- Skive Kommune,

- Syddjurs Kommune,

- Viborg Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 144 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2019
Slut: 31/12/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af aftalen, jf. rammeaftalen.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 5 Skanderborg Kommune

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34430000
34431000
34432000
34432100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Skanderborg Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører køb af serviceaftaler på reparation og vedligeholdelse af institutionskøretøjer til ordregivers institutioner/enheder til følgende kommuner under Jysk Fællesindkøb:

- Favrskov Kommune,

- Mariagerfjord Kommune,

- Norddjurs Kommune,

- Rebild Kommune,

- Skanderborg Kommune,

- Skive Kommune,

- Syddjurs Kommune,

- Viborg Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 220 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2019
Slut: 31/12/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af aftalen, jf. rammeaftalen.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 6 Skive Kommune

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34430000
34431000
34432000
34432100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Skive Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører køb af serviceaftaler på reparation og vedligeholdelse af institutionskøretøjer til ordregivers institutioner/enheder til følgende kommuner under Jysk Fællesindkøb:

- Favrskov Kommune,

- Mariagerfjord Kommune,

- Norddjurs Kommune,

- Rebild Kommune,

- Skanderborg Kommune,

- Skive Kommune,

- Syddjurs Kommune,

- Viborg Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 100 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2019
Slut: 31/12/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af aftalen, jf. rammeaftalen.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 7 Syddjurs Kommune

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34430000
34431000
34432000
34432100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Syddjurs Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører køb af serviceaftaler på reparation og vedligeholdelse af institutionskøretøjer til ordregivers institutioner/enheder til følgende kommuner under Jysk Fællesindkøb:

- Favrskov Kommune,

- Mariagerfjord Kommune,

- Norddjurs Kommune,

- Rebild Kommune,

- Skanderborg Kommune,

- Skive Kommune,

- Syddjurs Kommune,

- Viborg Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 100 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2019
Slut: 31/12/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af aftalen, jf. rammeaftalen.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 8 Viborg Kommune

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34430000
34431000
34432000
34432100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Viborg Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører køb af serviceaftaler på reparation og vedligeholdelse af institutionskøretøjer til ordregivers institutioner/enheder til følgende kommuner under Jysk Fællesindkøb:

- Favrskov Kommune,

- Mariagerfjord Kommune,

- Norddjurs Kommune,

- Rebild Kommune,

- Skanderborg Kommune,

- Skive Kommune,

- Syddjurs Kommune,

- Viborg Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 380 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2019
Slut: 31/12/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af aftalen, jf. rammeaftalen.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 9 Kombinationsaftale

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72591000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Midt- og Nordjylland.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører køb af serviceaftaler på reparation og vedligeholdelse af institutionskøretøjer til ordregivers institutioner/enheder til følgende kommuner under Jysk Fællesindkøb:

- Favrskov Kommune,

- Mariagerfjord Kommune,

- Norddjurs Kommune,

- Rebild Kommune,

- Skanderborg Kommune,

- Skive Kommune,

- Syddjurs Kommune,

- Viborg Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 404 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2019
Slut: 31/12/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af aftalen, jf. rammeaftalen.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit ”Udelukkelse”).

Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”):

- Tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,

- Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2,

- Tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv kan påvises at have begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om tilbudsgiverens integritet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3,

- Tilbudsgiveren har indgået en aftale med henblik på konkurrencefordrejning, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4,

- Tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt og misligholdelsen har medført kontraktens ophævelse eller lignende sanktion, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5,

- Tilbudsgiveren påviseligt og uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, har fået fortrolige oplysninger, der kan give tilbudsgiver uretmæssige fordele eller groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Jf. udbudsmateriale.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 10/10/2018
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 10/10/2018
Tidspunkt: 10:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
VI.3) Yderligere oplysninger:

Se udbudsmateriale.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405702
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutning, jf. § 7, stk. 1.

I andre situationer skal klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen;

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2;

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.

Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 25
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/09/2018

Send til en kollega

0.031