23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 221-506391
Offentliggjort
16.11.2018
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Rebild Kommune

Levering, vedligeholdelse og support af WAN samt internet trunk forbindelser og DDoS beskyttelse (som obligatoriske optioner) til Rebild Kommune


Rebild Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Rebild Kommune
29 18 94 63
Hobrovej 110
Støvring
9530 Støvring
Danmark
Kontaktperson: Bo Chamberlain
Telefon: +45 24253969
E-mail: bch@anycom.dk
NUTS-kode: DK050

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rebild.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering, vedligeholdelse og support af WAN samt internet trunk forbindelser og DDoS beskyttelse (som obligatoriske optioner) til Rebild Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
32430000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Rebild Kommune ønsker med dette udbud at vælge leverandør af WAN til kommunens lokaliteter (ca. 75).

Der udbydes en kontrakt med lang løbetid.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 9 895 441.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72720000
72400000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
Hovedudførelsessted:

Rebild Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rebild Kommune ønsker med dette udbud at vælge leverandør af WAN til kommunens lokaliteter (ca. 75).

Der udbydes en kontrakt med lang løbetid.

Hovedleverancen omfatter:

- Transition af netværksdrift fra nuværende leverandør til leverandøren under denne kontrakt – herunder

Afklaringsfasen, hvor faser og tidsplan aftales i detaljer,

- Overtagelse af vedligeholdelse og support inklusive overvågning af netværksydelsen,

- Overtagelses- og driftsprøver inklusive redundanstest (opdelt i faser),

- Dokumentation og driftshåndbog,

- Vedligeholdelse og support af netværksydelsen,

- Incidents og change requests.

Endvidere efterspørges som obligatorisk option internet trunk forbindelser, DoS og DDoS beskyttelse samt som option forbindelser til Serviceleverandører.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Jf. udbudsbetingelserne / Vægtning: 50 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Endvidere efterspørges som obligatorisk option internet trunk forbindelser, DDoS beskyttelse samt som option forbindelser til Serviceleverandører.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 124-282311
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Levering, vedligeholdelse og support af WAN samt internet trunk forbindelser og DDoS beskyttelse (som obligatoriske optioner) til Rebild Kommune

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
24/10/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Global Connect A/S
26 75 97 22
Hørskætten 3
Taastrup
2630
Danmark
NUTS-kode: DK012

Internetadresse: www.globalconnect.com

Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 9 895 441.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelse
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/11/2018

Send til en kollega

0.046