Fakta om udbudet
Udbyder
Dinel A/S
Tilbudsfase - EU-Udbud på levering af 72 kV kabel til Dinel A/S
Dinel A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
25706900
Knudsminde 10
Odder
8300
Danmark
Kontaktperson: Stephanie Lysgaard
Telefon: +45 20858945
E-mail: stely@eniig.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/85731223.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://eniig.dk/
Del II: Genstand
Tilbudsfase - EU-Udbud på levering af 72 kV kabel til Dinel A/S
EU-udbud af 72kV kabel til Dinel A/S
Jf. udbudsmaterialet.
1-leder højspændingskabel, 72 kV type PEX. 800 mm2 AL med AL skærm
EU-udbud af 72 kV kabel til Dinel AS
1-leder højspændingskabel, 72 kV type PEX. 800 mm2 AL med AL skærm.
Jf. II.2.7
Ordregiver kan som option beslutte at forlænge Aftalen med optil 12 måneder til udløb den 30.11.2022, og hvis denne option udnyttes, kan Ordregiver som option forlænge Aftalen med yderligere 12 måneder til udløb den 30.11.2023.
1-leder højspændingskabel, 72 kV type PEX. 630 mm2 AL med AL skærm
EU-udbud på 72 kV kabel til Dinel AS
1-leder højspændingskabel, 72 kV type PEX. 630 mm2 AL med AL skærm.
Jf. II.2.7
Ordregiver kan som option beslutte at forlænge Aftalen med optil 12 måneder til udløb den 30.11.2022, og hvis denne option udnyttes, kan Ordregiver som option forlænge Aftalen med yderligere 12 måneder til udløb den 30.11.2023.
1-leder højspændingskabel, 72 kV type PEX. 630 mm2 AL med CU skærm
EU-udbud af 72 kV kabel til Dinel AS
1-leder højspændingskabel, 72 kV type PEX. 630 mm2 AL med CU skærm.
Jf. II.2.7
Ordregiver kan som option beslutte at forlænge Aftalen med optil 12 måneder til udløb den 30.11.2022, og hvis denne option udnyttes, kan Ordregiver som option forlænge Aftalen med yderligere 12 måneder til udløb den 30.11.2023.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1: 1-leder højspændingskabel, 72 kV type PEX. 800 mm2 AL med AL skærm
Toftegårdsvej 25
Asnæs
4550
Danmark
Telefon: +45 59661234
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2: 1-leder højspændingskabel, 72 kV type PEX. 630 mm2 AL med AL skærm
Toftegårdsvej 25
Asnæs
4550
Danmark
Telefon: +45 59661234
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3: 1-leder højspændingskabel, 72 kV type PEX. 630 mm2 AL med CU skærm
Toftegårdsvej 25
Asnæs
4550
Danmark
Telefon: +45 59661234
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet gennemføres af Eniig Holding A/S for Dinel A/S. Eniig Holding A/S er den ansvarlige for udbuddets tilrettelæggelse og gennemførelse, men kontrakten indgås med Dinel A/S.
Kontrakten indgås som en rammeaftale med 3 delaftaler. Rammeaftalerne indgås med én leverandør pr. delaftale.
Det bemærkes, at ansøger skal anvende den vedlagte ESPD i forhold til afgivelse af oplysninger og dokumentation i relation til pkt. III.1.2) og III.1.3).
Ansøger skal i ESPD'et oplyse navn, CVR-nr., postadresse, kontaktperson, hvorvidt ansøger er en mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed, samt hvorvidt ansøger deltager i udbudsproceduren sammen med andre (ESPD del II.A).
Endvidere skal ansøger oplyse om navn og adresse(r) på den eller de personer, der måtte være beføjet til at repræsentere ansøger i forbindelse med denne udbudsprocedure. Der skal oplyses navn, stilling, postadresse, telefon, e-mail samt om nødvendigt detaljerede oplysninger om repræsentation (ESPD del II.B).
Ansøger skal oplyse de efterspurgte oplysninger i udbudsbekendtgørelsens del III.
Ansøger skal bekræfte, at ansøger ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135, stk. 1-3 og 136, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 10 (ESPD del III, afsnit A, B og C).
De efterspurgte oplysninger danner grundlag for Ordregivers vurdering af, hvorvidt ansøger er egnet til at løfte den udbudte opgave og hvilke ansøgere, der opfordres til at afgive Tilbud. Hvis ansøger deltager i udbudsproceduren sammen med andre, navnlig som del af en gruppe, et konsortium, et joint venture eller lignende, skal alle berørte deltagere indsende et særskilt ESPD. Alle de krævede oplysninger under del III og IV skal afgives for hver deltager i konsortiet. Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen dog være konsortiets samlede egnethed, der vurderes. Hvis de krævede oplysninger ikke afgives af alle konsortiedeltagere, er Tilbuddet ikke nødvendigvis ukonditionsmæssigt, men det kan have betydning for egnethedsvurderingen. Endvidere skal hver deltager i det individuelle ESPD angive den økonomiske aktørs rolle i gruppen, de øvrige økonomiske aktører, der deltager i proceduren samt i givet fald navnet på den deltagende gruppe (ESPD del II.A).
Hvis ansøger baserer sig på andre enheders finansielle og økonomiske kapacitet, skal disse tillige vedlægge en særskilt ESPD med udfyldt del II, afsnit A og B, del III, som er behørigt udfyldt af de pågældende enheder (ESDP del II, afsnit C) og del IV. Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen være den samlede egnethed, der vurderes.
Såfremt den økonomiske aktør har til hensigt at give en del af kontrakten i underleverance til tredjeparter, skal disse tillige vedlægge en særskilt ESPD med udfyldt del II, afsnit A og B, del III, som er behørigt udfyldt af de pågældende enheder (ESDP del II, afsnit C) og del IV.
Ansøger kan alene indgive én ansøgning om prækvalifikation pr. delaftale. Såfremt samme juridiske enhed er en del af eller på anden måde deltager i flere ansøgninger, f.eks. selv indgiver egen ansøgning men samtidig indgår som deltager i et konsortium, der ansøger, skal ansøgerne sikre, at samme juridiske enheds deltagelse ikke medfører mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de forskellige Tilbudsgiveres Tilbud.
Ansøgning skal afleveres elektronisk på Mercell Sourcing Services. Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der med fordel kan anvendes browseren Crome.
I henhold til punkt IV.2.4) skal ansøgning og Tilbud inklusive bilag afleveres på dansk. Dokumentation, som ikke forefindes på dansk, kan afleveres på engelsk eller tysk.
For at modtage yderligere information om dette udbud og for at kunne afgive ansøgning om prækvalifikation skal ansøgere registrere sig på Mercell Sourcing.
Opgørelsen af udbuddets værdi jf. udbudsbetingelserne udgør et skøn og er derfor forbundet med en vis usikkerhed.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk