Fakta om udbudet
Udbyder
Syd Energi Service A/S
Tilbudsfase 1: Udbud af Komplette Sekundære stationer 0,4/12-17,5 kV og Løse Mellemspændingsanlæg 12/17,5 kV
Syd Energi Service A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
20705833
Edison Park 1
Esbjerg N
6715
Danmark
Kontaktperson: Jesper Fruerlund
E-mail: jesf@se.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/84041507.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://www.se.dk/
Del II: Genstand
Tilbudsfase 1: Udbud af Komplette Sekundære stationer 0,4/12-17,5 kV og Løse Mellemspændingsanlæg 12/17,5 kV
Tilbudsfase 1: Er opdelt i 2 aftaler, se de enkelte aftaler for dokumentation.
- Aftale 1: Udbud af Komplette Sekundære stationer 0,4/12-17,5 kV,
- Aftale 2: Løse Mellemspændingsanlæg 12/17,5 kV.
Komplette Sekundære stationer 0,4/12-17,5 kV og Løse Mellemspændingsanlæg 12/17,5 kV
Komplette Sekundære stationer 0,4/12-17,5 kV.
Komplette Sekundære stationer 0,4/12-17,5 kV og Løse Mellemspændingsanlæg 12/17,5 kV
Løse Mellemspændingsanlæg 12/17,5 kV.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Tilbudsfase 1: Aftale 1 Komplette sekundære anlæg
Haderslevvej 36
Kolding
6000
Danmark
Telefon: +45 30702839
E-mail: ebbe.klarskov@holtab.dk
NUTS-kode: DK032
Del V: Kontrakttildeling
Tilbudsfase 1: Aftale 2 Løse Mellemspændingsanlæg
Industriparken 32
Ballerup
2750
Danmark
Telefon: +45 44207000
E-mail: info@dk.schneider-electric.com
Fax: +45 44685255
NUTS-kode: DK032
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk