Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/96883200.aspx
Udbyder
Syd Energi Service A/S
Vindere
Valgt leverandør
(06.03.2019)
Kolektor Etra d.o.o.
Slandrova 10
1231 Ljubljana-Crnuce
Krafttransformer udbud 2018/19
Syd Energi Service A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
20705833
Edison Park 1
Esbjerg N
6715
Danmark
Kontaktperson: Jesper Fruerlund
E-mail: jesf@se.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/96883200.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://www.se.dk/
Del II: Genstand
Krafttransformer udbud 2018/19
Første fase i dette udbuds projekt vedr. krafttransformere er prækvalifikationen.
Læs filen: Bilag 12 Prækvalifikation_Kraftransformer_rev1_2018a.pdf
Tryk her https://permalink.mercell.com/96883200.aspx
EU-udbuddet på Krafttransformer omfatter flg:
Der ønskes tilbud på 1 stk. krafttransformer, som er iht. til kravspecifikationerne:
— 1 stk. 25MVA 60/10 kV transformer. Desuden vil de 4 tilbudsgivere, som har fået flest point, deltage i kommende miniudbud indtil 31.12.2021
Miniudbuddene vil være udbud med forhandling, og brug af samme tildelingskriterier som er anvendt i dette udbud. Ordregiveren forbeholder sig retten til at tildele på baggrund af de indledende tilbud.
Læs filen: Udbud krafttransformer_v4_14-12-2018a.pdf
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Ansøgers omsætning i de seneste 2 regnskabsår skal være minimum 100 000 000 DKK/år,
— Ansøgers resultat før skat skal i de seneste 2 regnskabsår have været positivt,
— Positiv egenkapital i hvert af de seneste 2 regnskabsår,
— I det seneste regnskabsår skal egenkapital være på min. 40 000 000 DKK,
— Soliditetsgrad på minimum 20% i de 2 sidste regnskabsår.
— Ansøger skal inden for de seneste 3 år kunne dokumentere minimum 10 referencer.
(Referencerne skal være på krafttransformer op til 50 MVA).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk