23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 044-100948
Offentliggjort
04.03.2019
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Hovedstaden

Kontrakt om drift af Mitel Telefoni


Region Hovedstaden

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Boris Van Dijk
Telefon: +45 38665808
E-mail: boris.van.dijk@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kontrakt om drift af Mitel Telefoni

Sagsnr.: 18034274
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72315200
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Hovedstadens kontrakt om drift af Mitel Telefoni inkl. support, overvågning, vedligeholdelse og videreudvikling af Region Hovedstadens Mitel telefoniinfrastruktur genudbydes. Udbudsformen gennemføres som et udbud med forhandling i henhold til udbudsloven, hvilket betyder, at enhver økonomisk aktør kan ansøge om at deltage i udbuddet, men kun ansøgere som Ordregiver opfordrer hertil, kan afgive tilbud. (ved en prækvalifikation - prækvalificeredeansøgere). Udbuddet vedrører en offentlig kontrakt.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45314000
45314100
45314120
50332000
50334100
51340000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte kontrakt om drift af Mitel Telefoni, med relaterede services omfatter:

— Driftsydelser vedr. drift, support, overvågning, vedligeholdelse og videreudvikling af Regionens telefoniinfrastrukturservices primært baseret på Mitel MX-ONE og CMG teknologi på en stor del af Regionens lokaliteter. Infrastruktur services omfatter både telefoni og omstillingsbord.

Driftsydelsen skal kunne leveres 24/7 - 365.

Regionens telefoni benyttes af ca. 10 000 brugere og omfatter følgende elementer:

— Mitel MX-ONE telefoni,

— CMG omstillingsbord.

Tilbudsgiver skal kunne være til stede on-site på en hvilken som helst af Ordregivers lokaliteter, indenfor Region Hovedstadens geografiske område.

Tilbudsgiver skal benytte egne Management systemer, som primære systemer. Ordregivers systemer fungerer som ekstra systemer, idet disse bruges som kontrolsystemer af Ordregiver.

Tilbudsgiver skal benytte Ordregivers IT - Service Management System (Baseret på Service Now) og Ordregiver stiller et antal brugerlicenser til rådighed herfor.

Tilbudsgivers kundevendte medarbejdere og faste mødedeltagere skal kunne beherske dansk i skrift og tale, men det accepteres, at specialister kommunikerer på engelsk i skrift og tale.

Kontrakten omfatter en overdragelsesfase, som forventes at løbe fra kontraktunderskrift og 5 måneder frem. Der er Ingen virksomhedsoverdragelse eller forpligtelser til at overtage medarbejdere.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

— Option nr.1: Ordregiver har option på at kunne forlænge kontrakten med op til 36 måneder,

— Option nr. 2: Drift, support, overvågning, vedligeholdelse og videreudvikling af yderligere Infrastruktur. Services i kontraktperioden i takt med udviklingen af Ordregivers Telefoniinfrastruktur,

— Option nr. 3: Levering af timebaserede ydelser til projekter i forbindelse med ændringer og udvikling af Ordregivers Telefoniinfrastruktur,

— Option nr. 4: Ændrede serviceniveauer.

Optionerne nr. 1, 2, 3 og 4 medtages i evalueringen.

— Option nr. 5: Cloudtelefoni,

— Option nr. 6: Cloud video,

— Option nr. 7: Cloud kontaktcenter,

— Option nr. 8: Cloud omstillingsbord.

Optionerne nr. 5, 6, 7 og 8 medtages ikke i evalueringen.

Der henvises til udbudsmaterialet, for en nærmere beskrivelse af optionerne.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver aflyser udbuddet på Kontrakt om Drift af Mitel Telefoni, inkl. support, overvågning, vedligeholdelse og videreudvikling af Region Hovedstadens Telefoniinfrastruktur.

Begrundelse for aflysningen er manglende konkurrence.

Ordregiver vil snarest muligt genudbyde Kontrakt om Drift af Mitel Telefoni.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 236-539581
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Kontrakt om drift af Mitel Telefoni

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

De frivillige udelukkelsesgrunde finder anvendelse, jf. udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 1-7.

Virksomheder, der ønsker at deltage i udbudsprocessen, skal først anmode om deltagelse ved gennemførsel af en prækvalifikation.

En ansøger skal som en del af sin anmodning om prækvalifikation, aflevere et »Standardformular for det fælles europæiske udbudsdokument«, (ESPD), hvori ansøgeren skal afgive erklæringer i forbindelse med egnethed og udvælgelse jf. udbudsbekendtgørelsens, Del III.1) - III.1.2) og III. 1.3).

Ansøger skal ved anmodning om deltagelse i, afgive en ESPD-erklæring, for at kunne byde på kontrakten.

Prækvalifikationsbetingelserne og ESPD samt det øvrige udbudsmateriale er tilgængeligt via det internetbaserede eSourcing-system Complete Tender Management i regi af Ordregivers udbudssystem — EU— Supply, hvorfra udbudsmaterialet, herunder prækvalifikationsbetingelser og ESPD, kan downloades ved at anvende det anviste link jf. punkt 1.3) »Kommunikation«: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=191513&B=HOVEDSTADEN

Fristen i punkt IV 2.2) »Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse« er fristen for modtagelse af anmodning om prækvalifikation. Fristen for modtagelse af indledende — og endeligt tilbud, fastsættes i udbudsmaterialet.

Fristen i punkt IV 2.6) » Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud« er alene gældende for det endelige tilbud.

I overensstemmelse med udbudsloven vil Region Hovedstaden for den udbudte kontrakt, indlede en forhandling med de prækvalificerede ansøgere, som har fremsendt et indledende/forhandlingstilbud. Formålet med forhandlingerne, er at få præciserede kravspecifikationen, samt at tilbudsgiverne får adgang til at optimere deres tilbud og med eventuelt tilpasninger af tilbudsmaterialet, samt at indkredse hvorledes, at Ordregivers behov bedst opfyldes. Ethvert indledende/forhandlingstilbud, der indleveres til tiden, kan deltage i den efterfølgende forhandling i det alle prækvalificerede tilbudsgivere, vil blive inviteret, uanset om de indledende tilbud i øvrigt er konditionsmæssige. Det forventes, at der afholdes op til 2 forhandlingsrunder. Ordregiver forbeholder sig dog retten til at afholde yderligere forhandlingsrunder, herunder udarbejdelse af yderligere eller reviderede tilbud og reviderede udbudsmateriale.

Deltagere vil ikke modtage vederlag for deltagelse i forhandlingerne samt tilbudsgivers omkostninger forbundet med at afgive forhandlingstilbud eller endeligt tilbud, er Ordregiver uvedkommende.

Sikkerhedsstillelse og garantier: Nærmere oplysninger herom fremgår af udbudsmaterialet.

En række kontrakt underbilag, er ikke offentliggjort i EU -Supply — CTM, af hensyn til datasikkerheden i Region Hovedstaden, jf. udbudslovens § 132, stk. 2. Bilagene fremsendes alene til de prækvalificerede ansøgere. Disse vil skriftligt blive pålagt fortrolighed om bilagene, hvilket er strafferetligt sanktioneret. Det gælder følgende underbilag: Bilag 1b-2 Udstyrsliste, Bilag 1b-3 Dokumentation af Telefoni. Bilag 1e-, Kundens designdokumenter for telefoniområdet med tilhørende bilag:1 Bilag 1e Telefoni-design.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke noget mæglingsorgang i Danmark
Danmark
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal indgives til Klagenævnet inden bestemte frister.

En virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. lovens § 7, stk. 1.

Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage fra dagen efter offentliggørelsen af Ordregivers bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, eller hvis der er tale om rammeaftale, inden 6 måneder fra Ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem Ordregiveren vil indgå̊ kontrakt med. Mere udførlig beskrivelse findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/02/2019

Send til en kollega

0.046