Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=234361&B=EWII-OLD
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=234361&B=EWII-OLD
Udbyder
Trefor Infrastruktur A/S
Vindere
Udbud af elforsyningskomponenter
(18.11.2019)
Lemvigh-Müller A/S
Stations Alléen 40
2730 Herlev
Indkøb af elforsyningskomponenter
Trefor Infrastruktur A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
39 17 42 19
Kokbjerg 30
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Mette Jørgensen
Telefon: +45 70505050
E-mail: mejo@trefor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://trefor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/351020
26 23 06 91
Kolding
Danmark
E-mail: mejo@ewii.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ewii.com
28 29 79 47
Kolding
Danmark
E-mail: mejo@ewii.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ewii.com
20 81 04 40
Kolding
Danmark
E-mail: mejo@ewii.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ewii.com
31 08 86 58
Kolding
Danmark
E-mail: mejo@ewii.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ewii.com
19 06 54 72
Kolding
Danmark
E-mail: mejo@ewii.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ewii.com
39 17 41 11
Kolding
Danmark
E-mail: mejo@ewii.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ewii.com
39 17 42 19
Kolding
Danmark
E-mail: mejo@trefor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.trefor.dk
20 80 63 97
Kolding
Danmark
E-mail: mejo@trefor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.trefor-elnet.dk
20 80 64 00
Kolding
Danmark
E-mail: mejo@trefor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.trefor.dk
17 01 01 31
Kolding
Danmark
E-mail: mejo@trefor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.trefor.dk
27 97 00 36
Kolding
Danmark
E-mail: mejo@ewii.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ewii.com
Samtlige selskaber, der er koncernforbundne med TREFOR Infrastruktur kan hos Leverandøren købe de af Aftalen omfattede produkter på de i Aftalen fastsatte vilkår.
Del II: Genstand
Udbud af elforsyningskomponenter
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på komponenter til elforsyningsbranchen, såsom kabler, kabelskabe, muffer, sikringer og kabelrør for spændingsniveauerne 0,4 kV og 10 kV samt værnemidler, bolte, industrikomponenter og håndværktøj.
Kravene til de udbudte produkter er detaljeret beskrevet i kravspecifikationen, jf. aftalebilag 2, mens Ordregivers krav til rammeaftalens vilkår fremgår af det vedlagte udkast til rammeaftale.
Rammeaftalen vil være gældende fra den 1.12.2019 til og med den 30.11.2022 med mulighed for, at Ordregiver kan forlænge i 2 x 12 måneder.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på komponenter til elforsyningsbranchen, såsom kabler, kabelskabe, muffer, sikringer og kabelrør for spændingsniveauerne 0,4 kV og 10 kV samt værnemidler, bolte, industrikomponenter og håndværktøj.
Kravene til de udbudte produkter er detaljeret beskrevet i kravspecifikationen, jf. aftalebilag 2, mens Ordregivers krav til rammeaftalens vilkår fremgår af det vedlagte udkast til rammeaftale.
Rammeaftalen vil være gældende fra den 1.12.2019 til og med den 30.11.2022 med mulighed for, at Ordregiver kan forlænge i 2 x 12 måneder.
Ordregiver har mulighed for at forlænge aftalen i 2 x 12 måneder.
Ordregiver har mulighed for at forlænge aftalen i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Vedr. forhandling:
Ordregiver forventer at gennemføre 2 forhandlingsrunder. Ordregiver forbeholder sig dog ret til at tildele rammeaftalen på grundlag af det indledende tilbud og dermed undlade at gennemføre forhandlingsrunderne.
Antallet af bydende vil blive reduceret i løbet af forhandlingerne. Ordregiver forventer således at reducere antallet af bydende til 3 tilbudsgivere til 2 forhandlingsrunde, forudsat at 2 forhandlingsrunde gennemføres. En evt. reducering vil ske på baggrund af det for udbuddet fastsatte tildelingskriterium.
Efter afholdelse af forhandlingsmøder opfordrer Ordregiver ved opfordringsskrivelse tilbudsgiverne til at afgive deres endelige tilbud indenfor en af Ordregiver fastsat frist. Opfordringsskrivelsen kan muligvis indeholde ændringer til det allerede offentliggjorte udbudsmateriale.
Tilbudsgivernes endelige tilbud evalueres af Ordregiver ved angivelse af det for udbuddet fastsatte tildelingskriterium. Ordregiver er efter tildelingsbeslutningen berettiget til at gennemføre afsluttende forhandlinger med den valgte tilbudsgiver.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk