Fakta om udbudet
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
Kontrakt om infrastrukturservices til Høje-Taastrup Kommune
Høje-Taastrup Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
19501817
Bygaden 2
Taastrup
2630
Danmark
Kontaktperson: Niels Tiedemann
Telefon: +45 43591000
E-mail: NielsTi@htk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.htk.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330953
Del II: Genstand
Kontrakt om infrastrukturservices til Høje-Taastrup Kommune
Udbuddet omfatter en kontrakt om drift, support og vedligeholdelse af it-infrastruktur og applikationer til Kommunen. Leverandørens services skal inkludere serverkapacitet til applikationsdrift og storage, WAN/LAN samt support og vedligeholdelse. I ordregivers nuværende it-miljø indgår 100 servere, 175 applikationer og 175 lokationer med WAN/LAN.
Udbuddet omfatter en kontrakt om drift, support og vedligeholdelse af it-infrastruktur og applikationer til Kommunen. Leverandørens services skal inkludere serverkapacitet til applikationsdrift og storage, WAN/LAN samt support og vedligeholdelse. I ordregivers nuværende it-miljø indgår 100 servere, 175 applikationer og 175 lokationer med WAN/LAN.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt om infrastrukturservices til Høje-Taastrup Kommune
86631628
Lautrupbjerg 13
Ballerup
2750
Danmark
Telefon: +45 44894489
E-mail: Nicho-las.andersen@dk.fujitsu.com
NUTS-kode: DK012
Internetadresse: http://www.fujitsu.com/dk/
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk