23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 064-150073
Offentliggjort
01.04.2019
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Energinet Gas TSO A/S

Management konsulent til Baltic Pipe projektet


Energinet Gas TSO A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Energinet Gas TSO A/S
39315084
Tonne Kjærsvej 65
Fredericia
7000
Danmark
Kontaktperson: Helle Barløse
Telefon: +45 70102244
E-mail: indkob@energinet.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=ENERGINET

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/228008

I.2) Information om fælles indkøb
I.6) Hovedaktivitet
Elektricitet

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Management konsulent til Baltic Pipe projektet

Sagsnr.: 18/02154
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72221000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Opgaven består hovedsageligt i at yde støtte til Energinets projektorganisation for Baltic Pipe projektet, med fokus på økonomiske analyser, -afklaringer og – beslutnings-oplæg som opfølgning efter FID.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72221000
72224000
76000000
76100000
79411000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Energinet, Pederstrupvej 76, 2750 Ballerup

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Håndtering af Baltic Pipe projektets økonomiske model i relation til økonomi- og risikorelaterede spørgsmål til projektet fra styrelse, tilsyn, ministerier og andre interessenter.

Udarbejdelse af præsentationer og notater som underbygger økonomiske analyser.

Support i relation til emnet ny økonomisk regulering, hvor det forventes, at der løbende forekommer opgaver i form af konsekvensberegninger, analyse af mulige reguleringsformer, udarbejdelse af notater og mødeoplæg, samt mødedeltagelse.

Support i relation til emnet betydning af ny tarifmodel i forhold til forudsætninger tarifprognosen fremadrettet.

Det vil være påkrævet, at konsulentydelserne leveres på baggrund af indsigt i og erfaring på specialistniveau fra energisektoren.

II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 048-111375
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Management konsulent til Baltic Pipe projektet

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

I forbindelse med igangværende Udbud 2019/S 048-111375 - Management konsulent til Baltic Pipe projektet har ordregiver ændret behov. Som konsekvens heraf har ordregiver besluttet, at udbuddet annulleres.

Udbuddet genudbydes, så snart materialet er tilpasset.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævntet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.

Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud:

1) Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt;

2) Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller

3) Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiver har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsen Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/03/2019

Send til en kollega

0.064