Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=235697&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
SAP support, vedligehold og udvikling i Region Hovedstaden
(20.11.2019)
ATOS IT Solutions & Services A/S
Dybendalsvænget 3
2630 Tåstrup
Opdateringer
II.2.9
Placering af det tekst, der skal ændres:II.2.9 punkt 4.
I stedet for:
4. Engagementets samarbejdsmodel d.v.s. processer og ansvarsfordeling. Høj grad af sammenlignelighed med den i udbudsbekendtgørelsen beskrevne model vægtes positivt.
Læses:
4. Engagementets samarbejdsmodel d.v.s. processer og ansvarsfordeling. Høj grad af sammenlignelighed med den samarbejdsmodel (inkluderende ansvarsfordeling og processer) som er beskrevet i udbudsmaterialets Bilag 9, vægtes positivt.
Support, Vedligehold, Udvikling og SAP Basis vedligehold af Region Hovedstadens SAP System
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Sanne Maria Dajc Hauge
Telefon: +45 38665000
E-mail: sanne.maria.hauge@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Support, Vedligehold, Udvikling og SAP Basis vedligehold af Region Hovedstadens SAP System
SAP support, Vedligehold og Udvikling i Region Hovedstaden.
Det er regionens mål med udbuddet at skrive kontrakt med en stabil SAP supportleverandør, som leverer ydelser af høj faglig kvalitet til en konkurrencemæssig pris.
Region Hovedstaden
Udbuddet vedrører Region Hovedstadens indkøb af:
Support, Vedligehold, Udvikling og SAP Basis Applikationsvedligehold af Region Hovedstadens SAP System
De efterspurgte ydelser til systemet vil være indenfor:
— Support (Incidents og Service Requests),
— Vedligehold (Problems (Request for Change (RFC)),
— Udviklingsaftaler (projekter),
— SAP Basis vedligehold,
— Analyser og projektledelse vedrørende ovenstående punkter.
Der vil være en Overdragelsesfase som sikrer, at Leverandøren er i stand til at overtage ansvaret for Leverancerne som specificeret i Kontrakten med tilhørende bilag.
Option på aftaleforlængelse med op til 3 x 12 måneder - i alt 36 måneder.
Såfremt der er flere end 5 ansøgere, der er egnede, vil der ske en udvælgelse af ansøgere, med henblik på at prækvalificere maksimalt 5 ansøgere.
Begrænsning af ansøgere, der opfordres til at afgive tilbud, vil ske efter vurdering af hvilke ansøgere, der har bedste og mest relevante referencer vedrørende levering af SAP-support.
Referencer vurderes ud fra nedenstående 4 kriterier, som vægter lige:
1) Kundens sammenlignelighed med hensyn til størrelse, organisatoriske kompleksitet, arbejdsdomæne samt finansielle rammebetingelser for SAP (de regnskabsregler, budgetregler, momsregler etc. som Region Hovedstaden er underlagt). Høj grad af sammenlignelighed vægtes højt;
2) SAP- installationens kompleksitet og funktionalitet (moduler). Tilsvarende eller højere kompleksitet vægtes ligeligt. SAP HANA erfaring vægtes positivt;
3) Engagementets størrelse (årlig omsætning) og varighed (op til 3 år). Det vægtes positivt at engagementet har en tilsvarende eller større størrelse;
4) Engagementets samarbejdsmodel d.v.s. processer og ansvarsfordeling. Høj grad af sammenlignelighed med den i udbudsbekendtgørelsen beskrevne model vægtes positivt.
Vurderingen vil foregå udfra skalaen i udbudsbetingelserne punkt 13.2. For at blive prækvalificeret skal referencerne samlet opnå en score på minimum 4.
Såfremt ansøger i relation til oplysningerne baserer sig på andre enheders økonomiske og faglige formåen henvises til punkt 8.2 i udbudsbetingelserne.
Såfremt ansøger er en sammenslutning af økonomiske aktører (fx et konsortium) henvises ligeledes til punkt 8.2 i udbudsbetingelserne.
Option på aftaleforlængelse med op til 3 x 12 måneder - i alt 36 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Minimumskrav
1) Minimumsomsætning på 40 000 000 DKK/år de sidste 3 regnskabsår;
2) Positiv egenkapital de sidste 3 regnskabsår;
3) Gyldig erhvervsansvarforsikring skal opretholdes i hele aftaleperioden inkl. optioner;
4) Minimum 1 og maksimum 4 beskrevne referencer i henhold til Udbudsbetingelserne punkt 8.3.2.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
De frivillige udelukkelsesgrunde finder anvendelse jf. udbudslovens § 137.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
Klage skal indgives til Klagenævnet inden bestemte frister. Klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af Ordregivers bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiveren har indgået kontrakt. Mere udførlig beskrivelse findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk