Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/db9c6928-9226-4491-83f6-6864705425a3/publicMaterial
Udbyder
Frederiksberg Kommune
Vindere
Pladsanvisningssystem
(10.09.2019)
Assemble A/S
2900
Hellerup
Pladsanvisningssystem
Frederiksberg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
11259979
Frederiksberg Rådhus
Frederiksberg
2000
Danmark
Kontaktperson: Lotte Marcher
Telefon: +45 28982052
E-mail: loma12@frederiksberg.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/db9c6928-9226-4491-83f6-6864705425a3/homepage
Del II: Genstand
Pladsanvisningssystem
Dette udbud vedrører kontrakt om anskaffelse, vedligeholdelse og drift af pladsanvisningssystem til Frederiksberg kommune.
Frederiksberg Kommune
Dette udbud vedrører kontrakt om anskaffelse, vedligeholdelse og drift af pladsanvisningssystem til Frederiksberg kommune.
Der lægges vægt på at pladsanvisningssystemet skal være overskueligt, gennemsigtigt og enkelt for forældrene at tilgå. Den administrative del af systemet skal fremstå som et samlet system og samtidig kunne understøtte administrationen i deres daglige arbejde med flest mulige automatiske processer. Systemet skal styrke overblikket og kunne tilvejebringe data til brug for den øverste ledelse og til brug for de politiske beslutninger.
2X1 års forlængelse
Booking.
Se mere under punktet VI.3) Yderligere oplysninger
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Følgende nøgletal for de 3 regnskabsår 2016, 2017 og 2018
O Årsomsætning,
O Årsomsætning inden for ”Pladsanvisningssystemer"
O Egenkapital
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital for regnskabsårene 2016, 2017 og 2018 eller for tilbudsgivere, der har eksisteret kortere tid, en positiv egenkapital i den periode, tilbudsgiver har eksisteret.
Liste over de betydeligste kontrakter inden for pladsanvisningssystem til dagtilbudsområdet, tilbudsgiver har indgået inden for de seneste 3 år, med angivelse af en karakteristik af kontrakten indeholdende beskrivelse af om den offentlige kunde har anskaffet/købt bookingmodulet og om systemet er færdigimplementeret hos kunden eller ved at blive implementeret, den årlige omsætning på kontrakten i kr. ekskl. moms, kontraktforholdets start- og sluttidspunkt og navnet på den offentlige kunde herunder telefonnummer til kontaktperson.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgivers referencer omfatter mindst 3 aftaler med kommuner om levering, implementering, vedligeholdelse og drift af pladsanvisningssystem i dagplejen.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære åbning af tilbud
Del VI: Supplerende oplysninger
I udbuddet gælder de frivillige udelukkelsesgrunde, der fremgår af udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2) og 7).
Som dokumentation for opfyldelse af minimumskrav til egnethed vil tilbudsgiver blive bedt om at fremlægge følgende til bekræftelse af oplysningerne afgivet i ESPD:
• Uddrag af tilbudsgivers årsregnskaber eller tilsvarende dokumentation, der viser tilbudsgivers egenkapital for de tre regnskabsår 2016, 2017 og 2018, eller så længe virksomheden har eksisteret
• Liste med kontaktoplysninger – e-mailadresse og telefonnummer – til kontaktperson hos de kunder, der er oplyst som referencer i ESPD, i det omfang disse kontaktoplysninger ikke fremgår af ESPD
Derudover skal der som dokumentation for oplysningerne i ESPD fremlægges en serviceattest.
Tilbudsgiver skal være opmærksom på at der indgår minimumsoption i udbuddet. Optionen ”Booking til levering til overtagelsesdagen eller levering efter overtagelsesdagen” er minimumsoption og tilbudsgiver SKAL derfor tilbyde denne. Tilbydes optionen ikke, er tilbuddet ikke-konditionsmæssigt og tilbuddet indgår ikke i evalueringen.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk