23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 095-229693
Offentliggjort
17.05.2019
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Aarhus Kommune

Udbud af Chatbot til Den Digitale Hotline (DDH)


Aarhus Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Aarhus Kommune
55133018
Rådhuspladsen 2
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Kathrine Ahrenholdt
Telefon: +45 41873800
E-mail: aink@aarhus.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/93154cd1-35a5-4008-84c9-e3fc457f0722/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/93154cd1-35a5-4008-84c9-e3fc457f0722/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af Chatbot til Den Digitale Hotline (DDH)

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Høring af dele af udbudsmaterialet vedrørende anskaffelse, vedligeholdelse og support af en chatbot til de serviceområder, som håndteres af DDH. Høringen finder sted frem til den 7.6.2019, kl. 16:00.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den digitale Hotline (DDH) ønsker at udbyde en chatbot til de serviceområder, som hånderes af DDH. Udbuddet gennemføres på vegne af DDH's medlemskommuner. Udbuddet vedrører anskaffelse, vedligeholdelse og support af en chatbot. DDH ønsker med denne forhåndsmeddelelse at iværksætte en høring af dele af udbudsmaterialet.

II.2.14) Yderligere oplysninger

I forbindelse med opstart af udbudsprocessen sendes udbudsmateriale i høring blandt potentielle tilbudsgivere. Høringsmaterialet kan hentes via Ethics. Høringssvar bedes afleveres gennem Ethics senest den 7.6.2019, kl. 16:00.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
21/06/2019

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Se høringsmaterialet for yderligere oplysninger.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/05/2019

Send til en kollega

0.032