Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Viborg Kommune
Vindere
IP-baseret tryghedsanlæg til Viborg Kommune (Blichergården, Skovgården og Toftegården)
(23.03.2020)
Tunstall A/S
Niels Bohrs Vej 42, Stilling
8660 Skanderborg
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 25-06-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 25-05-2029
Time: 12:00
II.1.4)
I stedet for:
Det begrænsede udbud vedrører etableringen af dynamisk indkøbssystem på IP-baseret tryghedsløsning til Viborg Kommune.
For nærmere beskrivelse af de udbudte delaftaler, herunder de mindstekrav der skal være opfyldt, henvises til udkast til kontrakt (bilag A-D), samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Ansøgningsfrist: 25.6.2019.
Tryk her https://permalink.mercell.com/106703863.aspx
Læses:
Det begrænsede udbud vedrører etableringen af dynamisk indkøbssystem på IP-baseret tryghedsløsning til Viborg Kommune.
For nærmere beskrivelse af de udbudte delaftaler, herunder de mindstekrav der skal være opfyldt, henvises til udkast til kontrakt (bilag A-D), samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Tryk her https://permalink.mercell.com/106703863.aspx
II.2.4
I stedet for:
Det begrænsede udbud vedrører etableringen af dynamisk indkøbssystem på IP-baseret tryghedsløsning til Viborg Kommune.
For nærmere beskrivelse af de udbudte delaftaler, herunder de mindstekrav der skal være opfyldt, henvises til udkast til kontrakt (bilag A-D), samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Ansøgningsfrist: 25.6.2019
Læses:
Det begrænsede udbud vedrører etableringen af dynamisk indkøbssystem på IP-baseret tryghedsløsning til Viborg Kommune.
For nærmere beskrivelse af de udbudte delaftaler, herunder de mindstekrav der skal være opfyldt, henvises til udkast til kontrakt (bilag A-D), samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Begrænset udbud af etablering af dynamisk indkøbssystem på IP-baseret tryghedsløsning til Viborg Kommune
Viborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189846
Prinsens Alle 5
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Anne Husum Mikkelsen
Telefon: +45 21729638
E-mail: ahmi@viborg.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/106703863.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://viborg.dk/
Del II: Genstand
Begrænset udbud af etablering af dynamisk indkøbssystem på IP-baseret tryghedsløsning til Viborg Kommune
Det begrænsede udbud vedrører etableringen af dynamisk indkøbssystem på IP-baseret tryghedsløsning til Viborg Kommune.
For nærmere beskrivelse af de udbudte delaftaler, herunder de mindstekrav der skal være opfyldt, henvises til udkast til kontrakt (bilag A-D), samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Ansøgningsfrist: 25.6.2019.
Det begrænsede udbud vedrører etableringen af dynamisk indkøbssystem på IP-baseret tryghedsløsning til Viborg Kommune.
For nærmere beskrivelse af de udbudte delaftaler, herunder de mindstekrav der skal være opfyldt, henvises til udkast til kontrakt (bilag A-D), samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Ansøgningsfrist: 25.6.2019.
En ordregiver skal offentliggøre en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, når løbetiden af det dynamiske indkøbssystem ændres eller det dynamiske indkøbssystem bringes til ophør jf udbudslovens § 107.
Viborg kommune vil i løbet af de næste 10 år have et dynamisk indkøbssystem, hvor man vil konkurrenceudsætte deres IP-baserede tryghedsløsning. Hyppigheden og omfang vil variere i forhold til bevillinger og budgetter.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal afgive oplysninger om egenkapitalen for de seneste 3 regnskabsår.
Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital på min. 500 000 DKK i hvert af de seneste 3 regnskabsår. Ansvarlig lånekapital må ikke medtages i beregningen af egenkapitalen.
Tilbudsgiver skal opgive reference for sammenlignelige opgaver.
Tilbudsgiver skal angive min. 1 reference for sammenlignelige opgaver udført inden for de seneste 3 regnskabsår. Ved sammenlignelige opgaver forstås leveringer af tryghedsløsning, bestående af personsikring til minimum 3 institutioner/centre i samme kommune.
Ordregiver forbeholder sig til frit at vælge, om der ønskes at benytte miniudbud ved små ordrer på under 75 000 DKK.
I den udstrækning, at indkøbet er en del af en bygge- anlægsopgave, forbeholder Ordregiver sig ret til at udbyde dette som en selvstændig opgave eller som en del af den samlede bygge- og anlægsopgave f.eks. som bygherreleverance.
I den udstrækning, at der er tale om suppleringskøb til eksisterende tryghedsløsning, forbeholder Ordregiver sig retten, men ikke pligten, til ikke at benytte det dynamiske indkøbssystem.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk