Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Professionshøjskole
Vindere
Tilbudsfase for LMS-udbud
(25.11.2019)
Itslearning AS
Solheimsgaten 7D
5058 BERGEN
Opdateringer
II.2.9)
I stedet for:
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:
Blandt de konditionsmæssige ansøgere, der opfylder ovenstående egnetheds- og dokumentationskrav, udvælges på et objektivt og sagligt grundlag op til tre (3) ansøgere, som opfordres til at afgive tilbud, såfremt der modtages tre (3) eller flere konditionsmæssige og egnede ansøgninger.
Såfremt der ikke modtages ovenstående antal konditionsmæssige og egnede ansøgninger, vil Ordregiver udvælge de ansøgere der er konditionsmæssige og egnede, så længe Ordregiver vurderer, at antallet af udvalgte ansøgere kan sikre en tilstrækkelig konkurrence om opgaven.
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i mest relevante referencer/bedste nøgletal/bedste egnethed i forhold til den konkrete opgave vurderet på baggrund af de adspurgte informationer på baggrund af valgte kriterier vedr. økonomisk og finansiel formåen og valgte kriterier vedr. teknisk og/eller faglig formåen, hvor særligt det mest relevante kriterium vil have betydning.
Læses:
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:
Blandt de konditionsmæssige ansøgere, der opfylder ovenstående egnetheds- og dokumentationskrav, udvælges på et objektivt og sagligt grundlag op til tre (3) ansøgere, som opfordres til at afgive tilbud, såfremt der modtages tre (3) eller flere konditionsmæssige og egnede ansøgninger.
Såfremt der ikke modtages ovenstående antal konditionsmæssige og egnede ansøgninger, vil Ordregiver udvælge de ansøgere der er konditionsmæssige og egnede, så længe Ordregiver vurderer, at antallet af udvalgte ansøgere kan sikre en tilstrækkelig konkurrence om opgaven.
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i mest relevante referencer og bedste nøgletal i forhold til den konkrete opgave. I udvælgelsen vil vi lægge mest vægt på erfaring på baggrund af oplyste referencer som oplyst i pkt. III.1.3.
Udbud med forhandling vedrørende en SaaS-Kontrakt om levering, integration, drift, hosting, vedligeholdelse og support af et Learning Management System (LMS)
Københavns Professionshøjskole
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
30787986
Humletorvet 3
København V
1799
Danmark
Kontaktperson: Bent Petersen
E-mail: bepe@kp.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/106877601.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://kp.dk/
Del II: Genstand
Udbud med forhandling vedrørende en SaaS-Kontrakt om levering, integration, drift, hosting, vedligeholdelse og support af et Learning Management System (LMS)
Udbud med forhandling vedrørende en SaaS-Kontrakt om levering, integration, drift, hosting, vedligeholdelse og support af et Learning Management System (LMS) til Københavns Professionshøjskole
Københavns Professionshøjskole udbyder en SaaS-Kontrakt om levering, integration, Drift, hosting, vedligeholdelse og support af et Learning Management System (LMS). Et Learning Management System er en software-applikation til præsentation og understøttelse af hold og undervisningsaktiviteter, inklusive aktiviteter som foregår inden for rammerne af e-læring og blended learning.
Der udbydes samtidig optioner på levering af LMS-system til University College Nordjylland (UCN) samt til Maskinmesterskolen København (MSK).
Blandt de konditionsmæssige ansøgere, der opfylder ovenstående egnetheds- og dokumentationskrav, udvælges på et objektivt og sagligt grundlag op til tre (3) ansøgere, som opfordres til at afgive tilbud, såfremt der modtages tre (3) eller flere konditionsmæssige og egnede ansøgninger.
Såfremt der ikke modtages ovenstående antal konditionsmæssige og egnede ansøgninger, vil Ordregiver udvælge de ansøgere der er konditionsmæssige og egnede, så længe Ordregiver vurderer, at antallet af udvalgte ansøgere kan sikre en tilstrækkelig konkurrence om opgaven.
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i mest relevante referencer/bedste nøgletal/bedste egnethed i forhold til den konkrete opgave vurderet på baggrund af de adspurgte informationer på baggrund af valgte kriterier vedr. økonomisk og finansiel formåen og valgte kriterier vedr. teknisk og/eller faglig formåen, hvor særligt det mest relevante kriterium vil have betydning.
Der udbydes samtidig optioner på anskaffelse af LMS-system til University College Nordjylland (UCN) samt til Maskinmesterskolen København (MSK).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Oplysninger om ansøgers økonomiske og finansielle formåen skal være oplysninger for den virksomheds CVR-nr., som ansøger om prækvalifikation på opgaven.
Ansøgningen skal indeholde følgende oplysninger vedrørende ansøgers økonomiske og finansielle formåen:
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår ansøger blev etableret eller startede sin virksomhed, oplysninger om ansøgers samlede omsætning i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, hvis tallene for denne omsætning foreligger.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår ansøger blev etableret eller startede sin virksomhed, nøgletal i form af ansøgers egenkapital for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Det er et mindstekrav, at ansøger det senest afsluttede regnskabsår har haft en positiv egenkapital.
Ansøger skal angive, at ansøger har den tekniske og faglige formåen til at løfte den udbudte opgave.
Ansøgningen skal indeholde følgende oplysninger vedrørende ansøgers tekniske og faglige formåen:
Ansøger skal anføre de op til tre (3) referencer, som ansøger finder mest sammenlignelig med nærværende udbud
Såfremt der oplyses flere referencer, vurderer Ordregiver alene på de tre (3) nyeste referencer. Ved nyeste forstås uafsluttede referencer eller referencer med ophør nærmest ansøgningsfristen. Hvis flere referencer er uafsluttede, vurderer Ordregiver (hvor relevant) på referencerne med nyeste startdato.
Referencerne skal være udført inden for de seneste tre (3) år regnet fra datoen for ansøgningsfristens udløb.
Ordregiver vil se bort fra referencer der er afsluttet mere end tre (3) år før ansøgningsfristen.
For referencer med startdato der er ældre, men hvor der er afsluttet Ydelser (delopgaver) indenfor de seneste tre (3) år, vil Ordregiver alene vurdere på de Ydelser (delopgaver), som ansøger har løst inden for de seneste tre (3) år regnet fra ansøgningsfristens udløb. Det er ansøgers ansvar at udspecificere indholdet af referencen, så det tydeligt fremgår, hvilke Ydelser (delopgaver) det drejer sig om.
Referencerne bør indeholde følgende:
- Beskrivelse: Beskrivelse af opgaven/opgaverne med fokus på de elementer, som gør referencen sammenlignelig og konditionsmæssig ift. mindstekravene jf. sidste bullet. Der kan desuden i beskrivelsen oplyses den/de periode(r), hvor opgaven har været udført (start- og slutdatoer),
- Beløb: Opgavens/opgavernes værdi i DKK, dvs. det beløb som kunden har betalt for at få udført opgaven/opgaverne,
- Dato: Dato for opstart (startdato) samt dato for færdiggørelsen (slutdato) af den seneste opgave, der er anført under "Beskrivelse". For referencer som endnu ikke er afsluttet efterlades feltet "Slutdato" blankt/tomt,
- Modtagere: Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne.
Det er et mindstekrav at ansøgeren har en (1) reference fra tilsvarende opgave. Ved "tilsvarende" forstås leveringen og implementeringen af leverandørhostede LMS til en videregående uddannelsesinstitution med mere end 10 000 studenterårsværk i modtagerens sidste officielle årsrapport.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk