23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 105-257424
Offentliggjort
03.06.2019
Udbudstype
Vejl. periodisk bekendtgørelse

Udbyder

GasNet Service A/S

IT-løsninger til understøttelse af kerneprocesser i GasNet Service A/S


GasNet Service A/S

Vejledende periodisk bekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Denne bekendtgørelse er en indkaldelse af tilbud

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
GasNet Service A/S
40318941
Vognmagervej 14
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Lars Hebsgaard
Telefon: +45 41380049
E-mail: lahe@implement.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://gasnet.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/364355

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=242025&B=HMN
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=242025&B=HMN
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.6) Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

IT-løsninger til understøttelse af kerneprocesser i GasNet Service A/S

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72200000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

GasNet Service A/S (GNS) er ny sammenslutning af en række gasdistributionsselskaber og skal som led i sammenlægningen indenfor en kortere horisont udskifte de eksisterende individuelle it-systemer med nye løsninger, der dækker det nye selskabs forretningsmæssige behov. GNS overvejer p.t. hvordan it-understøttelse af en række forskellige kerneprocesser i virksomheden kan anskaffes og implementeres.

GNS inviterer derfor leverandører af relevante it-løsninger til at deltage i denne markedsdialog ("Request for Information" (RFI) proces).

Fristen for at deltage i markedsdialogen er den 17.6.2019 kl. 09:00.

GSN forventer, at dialogmøder afholdes den 18. - 21. juni i tidsrummet 09:00 - 17:00.

Registrering af ønske om deltagelse, yderligere information, herunder vejledning om RFI-processen bedes foretages ved skriftlig henvendelse til Lars Hebsgaard (lahe@implement.dk)

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000
72240000
72250000
72300000
72260000
72510000
72416000
72514000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Som led i analyse og forberedelse af en eventuel anskaffelsesfase vil GNS gerne modtage informationer fra og have dialog med leverandører om mulige it-løsninger, herunder funktionelle og tekniske egenskaber, som kan bidrage til at opfylde GNS’ opgaveløsning og mål.

Endvidere ønsker GNS at opnå indsigt i leverandørernes erfaringer med levering, vedligehold og videreudvikling samt forhold vedrørende fx krav og vilkår, der i særlig grad kan fremme eller reducere muligheden for gode og innovative løsninger.

GNS opfordrer derfor leverandører af relevante it-løsninger og -platforme til at deltage i en markedsdialog med GNS i løbet af juni måned.

RFI-processen består af følgende 2 steps:

1) RFI spørgetemaer - leverandører af it-løsninger inviteres til at udarbejde korte skriftlige svar på de anførte RFI-temaer og spørgsmål;

2) Dialogmøder - GNS vil invitere til individuelle dialogmøder af ca. 1,5 timers varighed med de deltagere, der fremsender skriftlige besvarelser, for at opnå bedre forståelse af de fremsendte svar.

Deltagere i markedsdialogen bedes udarbejde hele RFI-besvarelsen på dansk, og præsentationsmøder forventes ligeledes at blive afholdt på dansk.

Bemærk venligst at GNS forventer at et kommende udbud vil omfatte følgende selskaber: GasNet Service A/S, Dansk Gas Distribution Service A/S, Dansk Gas Distribution Fyn A/S, Dansk Gas Distribution A/S, HMN Gasnet P/S.

For yderligere information om processen henvises til RFI-vejledningen, som kan downloades på EU-Supply (se ovenstående link) eller ved at sende mail til kontaktpersonen (Lars Hebsgaard, lahe@implement.dk).

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 96
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: ja
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ved spørgsmål til selve RFI-processen eller denne vejledende forhåndsmeddelelse kan der rettes henvendelse til:

.

Stefan Willerslev

swi@implement.dk

Mobil: +45 4138 0015

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Tidsfrist for indgivelse af ansøgninger eller modtagelse af tilbud eller oplæg til forhandling / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 17/06/2019
Tidspunkt: 09:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/05/2019

Send til en kollega

0.05