Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=243077&B=SKATTEMINISTERIET
Udbyder
Skatteforvaltningen ved Motorstyrelsen
Vindere
Prisdata for køretøjer
(11.10.2019)
eBay Classifieds Scandinavia ApS
Wildersgade 8
1408 København
Prisdata for køretøjer
Skatteforvaltningen ved Motorstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
19552101
Østbanegade 123
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Anton Krogsgaard-Jensen
Telefon: +45 72389485
E-mail: Anton.Krogsgaard-Jensen@UFST.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.motorst.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762
10242894
Ved Vesterport 6, 4. sal
København V
1612
Danmark
Kontaktperson: Anton Krogsgaard-Jensen
Telefon: +45 72389485
E-mail: Anton.Krogsgaard-Jensen@UFST.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://skatteankestyrelsen.dk/
Del II: Genstand
Prisdata for køretøjer
Ordregiver har behov for at værdifastsætte køretøjer, eksempelvis i forbindelse med pristjek, kontrolsager og ankesager. Til dette formål har Ordregiver behov for brugsret og adgang til prisdata vedrørende køretøjer (”Køretøjsdata”), samt et ”it-værktøj” (”Værktøjet”) i form af en SaaS-løsning, der kan sammenstille disse data.
Danmark
Ordregiver har behov for køretøjsdata for køretøjer, f.eks. oplysninger om køretøjets mærke og model, relevante tekniske oplysninger, første indregistreringsdato, modelår, kilometerstand, oplysninger vedr. pris, salgsdato, annoncebilleder, postnr. for forhandler, annonceringstidspunkt og –periode for de enkelte salgsannoncer, prisudvikling og liggetid for det enkelte køretøj. Køretøjsdata skal fra kontraktens underskrift have et sådant omfang, at det giver et repræsentativt billede af det danske bilmarked fra og med 2010 og frem til i dag. Herefter skal der løbende leveres tilsvarende nye Køretøjsdata, der giver et dækkende billede af markedet fremadrettet i den udbudte kontrakts løbetid, der som udgangspunkt er 3 år, men kan forlænges med op til 2 år.
Værktøjet skal bl.a. gøre Ordregiver i stand til at fremsøge køretøjsdata, så man f.eks. kan se, hvor mange af en bestemt type køretøjer, der er til salg. Værktøjet skal sætte brugeren i stand til at udsøge en delmængde af priserne fra datagrundlaget. Brugeren skal kunne se detaljer for og billeder af konkrete køretøjer i udsøgningen. Værktøjet skal endvidere kunne foretage statistiske beregninger, hvorudfra gennemsnitspriser på køretøjer kan justeres i forhold til en aktuelt indtastet km-stand, hvor justeringsfaktoren skal fastlægges på baggrund af en statistisk sammenhæng mellem pris og km-stand i de valgte køretøjer. Der skal kunne dannes dokumentation for udførte fastsættelser, inkl. beregning og justering.
Kunden er berettiget til på uændrede vilkår at forlænge kontrakten med op til 2 gange 12 måneder. Forlængelsen af kontrakten skal ske skriftligt med et varsel på mindst 3 måneder til kontraktens eller første forlængelsesperiodes udløb.
Kunden har optioner på forlængelse af kontrakten med 1 + 1 år, jf. II.2.7.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
N/A
Danmark
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk.2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbuds givere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 3529100
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk