Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Kontrakt om anskaffelse, drift og vedligeholdelse og support af et FM-system til Aarhus Kommune
Aarhus Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Rådhuspladsen 2
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Anne Møller Lagerberg
Telefon: +45 41872794
E-mail: ankimi@aarhus.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/ffe293cb-3009-4dde-9896-8338988a24b0/homepage
Del II: Genstand
Kontrakt om anskaffelse, drift og vedligeholdelse og support af et FM-system til Aarhus Kommune
Ordregiver ønsker at indgå en kontrakt om anskaffelse, drift og vedligeholdelse og support af et FM-system til Aarhus Kommune. Kontrakten omfatter følgende:
- Drift af FM-system for en ejendomsportefølje på 2 200 000 m2, 10 superbrugere, 5 administratorer, samt et vilkårligt antal brugere,
- Drift og vedligeholdelse af FM-systemet i hele kontraktperioden,
- Etablering af FM-systemet, implementeringshjælp, herunder konfigurering og hjælp til migrerings-processer af data fra Ordregivers FM-system, 2D Auto-CAD-tegninger, 3D Revit-modeller, anden FM-dokumentation samt undervisning af 5 administratorer og 10 superbrugere,
- Hotline-support til alle uddannet administratorer eller superbrugere.
Aarhus Kommune
Se punkt II.1.4).
Kontrakten indeholder følgende optioner:
- Tilkøb af licenser og undervisning,
- Konsulenthjælp til fx implementering, integration til andre It-systemer og udvikling af eventuelle tilpasninger af FM-systemet,
- Forlængelse af kontrakt af det tilbudte hostede FM-system,
- Migrering af FM-systemet i Ordregivers eget it-miljø, således at Ordregivers egen it-afdelinger kan forestå driften af FM-systemet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt om anskaffelse, drift og vedligeholdelse af et FM-system til Aarhus Kommune
26911745
Ballerup
Danmark
NUTS-kode: DK021
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lov nr. 492 af 12.5.2010 om Klagenævnet for Udbud. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregivers underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Klager over udbuddet skal indgives inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside http://klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk