Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=243152&B=DR
Udbyder
DR
Opdateringer
På grund af DR’s økonomiske situation, er det blevet besluttet at ændre strategi i forhold til udskiftning af eksisterende højttalere i DR’s faciliteter, hvilket ikke er i overensstemmelse med rammerne i det igangværende udbud. Derfor annulleres nærværende udbud.
Offentligt EU-udbud af højttalere til DR’s produktionsfaciliteter
DR
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
Danmark
Kontaktperson: Tina Edelskov
Telefon: +45 35202270
E-mail: tit@dr.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416
Del II: Genstand
Offentligt EU-udbud af højttalere til DR’s produktionsfaciliteter
Rammeaftale om levering af højttalere til DR’s produktionsfaciliteter.
Offentligt udbud af 4-årig rammeaftale om levering af højttalere til DR’s produktionsfaciliteter. DR planlægger at anskaffe nye højttalere til DR’s decentrale lydstudier da de nuværende ’Dynaudio AIR6’ er ’end of life’. Dette EU-udbud omfatter et initialt samlet rammeindkøb for 900 000 DKK. i 2019 samt løbende efterfølgende tilkøb i rammeaftalens løbetid. Af hensyn til vores nuværende installationer skal der sammen med de nye højttalerenheder leveres beslag, som vil gøre det enkelt at skifte højttalerne ud, uden at skulle lave større mekaniske ændringer i vores studier. Udover Dynaudio AIR6, som er ’end of life’, har DR et antal højttalere af typen ’KH 310 A’ fra Neumann. DR ønsker, at den tilbudte højttaler har samme eller tilsvarende egenskaber som denne. Der er registreret ca. 1 000 højttalere i DR. Grundet DR’s nuværende økonomiske situation, ønsker DR ikke at udskifte den komplette portefølje af eksisterende højttalere, men vil i takt med udskiftning sikre så mange reserveenheder som muligt, så det vil være muligt at holde vores faciliteter kørende indtil videre.
Løbende tilkøb i rammeaftalens løbetid.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal indsætte dokumentation på lignende leverancer i espd'et. Tilbudsgiver skal angive 3 eksempler indenfor de seneste 3 år på leverancer af den tilbudte højttalertype, hvor højttalerne er leveret til brug for broadcaststudie eller studie af lignende karakter og hvor Tilbudsgiver har været hovedleverandør.
Tilbudsgiverne skal i så eksplicit form som muligt beskrive, hvilke og hvorledes tidligere leverancer er blevet gennemført.
For at komme i betragtning til den udbudte rammeaftale skal tilbudsgiver afgive 3 relevante referencer på leverance af den tilbudte højttalertype (jf. ovenfor) indenfor de seneste 3 år.
Det betyder, at såfremt en tilbudsgiver ikke er i stand til at afgive 3 relevante referencer (jf. ovenfor) indenfor de seneste 3 år, vil der blive set bort fra tilbudsgiverens tilbud.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://naevneneshus.dk/tart-din-klage/klagenaevnet-for-udbud
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk