Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=238637&B=HOFOR
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=238637&B=HOFOR
Udbyder
Hofor A/S
Vindere
Valgt leverandør
(05.02.2020)
Caverion A/S
Skovlunde
ADK-anlæg til BIO4
Hofor A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
10073022
Ørestads Boulevard 35
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Kathrine Daugaard Larsen
Telefon: +45 27953805
E-mail: kathla@hofor.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
ADK-anlæg til BIO4
Kontrakten omhandler Leverandørens levering af ADK-anlæg til BIO4. I forbindelse med HOFORs ibrugtagen af BIO4, skal der monteres ADK-anlæg på BIO4. Leverancen skal ske i overensstemmelse med nærværende kontrakt samt bilag. Leverandørens arbejde består i, dog ikke begrænset til, følgende levering af komponenter til ADK-anlæg, prøvemontering og efterfølgende montering af komponenter til ADK-anlæg, programmering af komponenter ADK-anlæg samt naturligt tilhørende ydelser for et funktionsdygtigt og idriftsat ADK-anlæg på BIO4.
Kontrakten omhandler Leverandørens levering af ADK-anlæg til BIO4. I forbindelse med HOFORs ibrugtagen af BIO4, skal der monteres ADK-anlæg på BIO4. Leverancen skal ske i overensstemmelse med nærværende kontrakt samt bilag. Leverandørens arbejde består i, dog ikke begrænset til, følgende levering af komponenter til ADK-anlæg, prøvemontering og efterfølgende montering af komponenter til ADK-anlæg, programmering af komponenter ADK-anlæg samt naturligt tilhørende ydelser for et funktionsdygtigt og idriftsat ADK-anlæg på BIO4.
HOFOR vil udvælge 3 ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive tilbud.
Såfremt der modtages flere konditionsmæssige ansøgninger end ovenfor, vil HOFOR foretage en udvælgelse blandt disse ansøgere. HOFOR vil på baggrund af referencelisterne udvælge de ansøgere, der har den erfaring, som i størst mulig grad svarer til den udbudte opgave. For ansøgere der baserer sig på andre enheders tekniske og faglige formåen, vil udvælgelse ske på baggrund af samtlige af de referencer der er fremsendt i forbindelse med ansøgningen, jf. dog pkt. 3.1 i udbudsbetingelserne.
De enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte opgave vil vægte højest, og antallet af referencer vil være sekundært for udvælgelsen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
HOFOR stiller ikke minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen.
HOFOR stiller ikke minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen.
Til brug for evalueringen af teknisk og faglig formåen skal ansøger i ESPD’et oplyse ansøgerens mest betydelige arbejder på lignende aftaler, der er udført inden for de seneste 3 år. Ansøger kan vedlægge referenceblade eller lignende bilag, der beskriver og illustrerer referencerne, såfremt der henvises hertil i ESPD’et.
— Ansøger skal påvise mindst 3 og max 5 referencer hvor Ansøger har udført arbejder omhandlende følgende:
- - Levering, installering, montering og drift af ADK-anlæg;
- - Kort beskrivelse af hvordan aflevering af idriftsat ADK-anlæg er sket til en kunde.
Det vægter positivt, at ved minimum 1 af referencerne, er arbejdet sket på vandværker eller kraftvarmeværker.
Én reference kan indeholde mere end én af de ovenstående kategorier, således at en enkelt reference, der rummer flere kategorier.
For hver referencekategori ovenfor, bør tilbudsgiverne angive følgende i referencelisten:
I. Angivelse af hvilke(n) kategori(er) referencen vedrører.
II. Navn på Ordregiver.
III. Volumen i DKK på opgaven for referencen.
IV. Arbejdet skal omhandle levering, montering og drift af ADK-anlæg.
V. Længden på kontraktforholdet for referencen (antal år + måneder).
Til brug for evalueringen af teknisk og faglig formåen skal ansøger i ESPD’et oplyse ansøgerens mest betydelige arbejder på lignende aftaler, der er udført inden for de seneste 3 år. Ansøger kan vedlægge referenceblade eller lignende bilag, der beskriver og illustrerer referencerne, såfremt der henvises hertil i ESPD’et.
— Ansøger skal påvise mindst 3 og max 5 referencer hvor Ansøger har udført arbejder omhandlende følgende:
- - Levering, installering, montering og drift af ADK-anlæg;
- - Kort beskrivelse af hvordan aflevering af idriftsat ADK-anlæg er sket til en kunde.
Det vægter positivt, at ved minimum 1 af referencerne, er arbejdet sket på vandværker eller kraftvarmeværker.
Én reference kan indeholde mere end én af de ovenstående kategorier, således at en enkelt reference, der rummer flere kategorier.
For hver referencekategori ovenfor, bør tilbudsgiverne angive følgende i referencelisten:
I. Angivelse af hvilke(n) kategori(er) referencen vedrører.
II. Navn på Ordregiver.
III. Volumen i DKK på opgaven for referencen.
IV. Arbejdet skal omhandle levering, montering og drift af ADK-anlæg.
V. Længden på kontraktforholdet for referencen (antal år + måneder).
Uden at Leverandørens ansvar derved begrænses, forpligter Leverandøren sig til at tegne en erhvervs- og produktansvarsforsikring hos et anerkendt forsikringsselskab med en forsikringssum på minimum 15 000 000 DKK pr. skadesbegivenhed i alt pr. forsikringsår.
Betalingsbetingelserne er løbende måned plus 30 dage efter HOFORs modtagelse af fyldestgørende betalingsanmodning.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der henvises til udbudsdokumenterne.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagensindbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk