Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/564d0f54-5aa1-4729-8e14-958b59e045c3/publicMaterial
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
Kontrakt vedrørende system til administration, udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter i Aarhus Kommune
(28.04.2021)
eloomi A/S
Per Henrik Lings Allé 4, 4.
2100 København Ø
Opdateringer
DEL III
Placering af det tekst, der skal ændres:III.1.3)
I stedet for:
Tilbudsgiver skal beskrive sine væsentligste referencer vedrørende kontrakter om anskaffelse, drift, vedligeholdelse og support af et system til administration, udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter i Aarhus Kommune indenfor de seneste tre (3) år.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Tilbudsgiver skal inden for de seneste tre (3) kalenderår kunne dokumentere minimum 3 referencer på kontrakter vedrørende system til administration, udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter i Aarhus Kommune. Referencen skal indeholde oplysninger om:
— Opgavens art,
— Kontraktsum (hvis muligt),
— Tidspunkt for opgavens udførelse,
— Hvem arbejdet er udført for.
Ved referencer, der svarer til den udbudte Kontrakt, forstås tilsvarende leverancer af systemer til administration, udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter i Aarhus Kommune til kommuner, andre offentlige institutioner eller virksomheder med minimum 500 ansatte.
Læses:
Tilbudsgiver skal beskrive sine væsentligste referencer vedrørende kontrakter om anskaffelse, drift, vedligeholdelse og support af et system til administration, udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter indenfor de seneste tre (3) år.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Tilbudsgiver skal inden for de seneste tre (3) kalenderår kunne dokumentere minimum 3 referencer på kontrakter vedrørende system til administration, udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter. Referencen skal indeholde oplysninger om:
— Opgavens art,
— Kontraktsum (hvis muligt),
— Tidspunkt for opgavens udførelse,
— Hvem arbejdet er udført for.
Ved referencer, der svarer til den udbudte Kontrakt, forstås tilsvarende leverancer af systemer til administration, udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter til kommuner, andre offentlige institutioner eller virksomheder med minimum 500 ansatte.
Udbud af System til administration, udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter i Aarhus Kommune
Aarhus Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Rådhuspladsen 2
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Kathrine Ahrenholt
Telefon: +45 41873800
E-mail: aink@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/564d0f54-5aa1-4729-8e14-958b59e045c3/homepage
Del II: Genstand
Udbud af System til administration, udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter i Aarhus Kommune
Aarhus Kommune ønsker at indgå en kontrakt vedrørende system til administration, udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter. Kontrakten omfatter bl.a.:
— Hosting af System til administration, udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter for Aarhus Kommunes ca. 35 000 ansatte og et mindre antal borgere i Aarhus Kommune,
— Drift og vedligeholdelse af Systemet i hele kontraktperioden,
— Hjælp til implementering af System i Aarhus Kommune herunder opsætning, uddannelse og migrering af data fra Ordregivers Kursusadministrationssystem til nyt System,
— Hotline support til alle administratorer eller superbrugere.
Aarhus Kommune
Anskaffelse, support, drift og vedligeholdelse af et system til administration af udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter i Aarhus Kommune.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder.
Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede Tilbudsgivere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af Tilbudsgivers økonomiske kvalifikationer og Tilbudsgivers referencer.
— MUS - et modul til medarbejder udviklings samtaler,
— Onboarding/Offboarding.
Se udbudsmaterialet for yderligere oplysninger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse egenkapital, nettoomsætning og soliditetsgrad for de seneste tre (3) regnskabsår i ESPD del IV, afsnit B.
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver i hvert af de seneste tre (3) regnskabsår har haft følgende økonomiske nøgletal:
- Positiv egenkapital,
- Positiv nettoomsætning,
- Positiv soliditetsgrad.
Tilbudsgiver skal beskrive sine væsentligste referencer vedrørende kontrakter om anskaffelse, drift, vedligeholdelse og support af et system til administration, udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter i Aarhus Kommune indenfor de seneste tre (3) år.
Tilbudsgiver skal inden for de seneste tre (3) kalenderår kunne dokumentere minimum 3 referencer på kontrakter vedrørende system til administration, udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter i Aarhus Kommune. Referencen skal indeholde oplysninger om:
- Opgavens art,
- Kontraktsum (hvis muligt),
- Tidspunkt for opgavens udførelse,
- Hvem arbejdet er udført for.
Ved referencer, der svarer til den udbudte Kontrakt, forstås tilsvarende leverancer af systemer til administration, udgivelse og afvikling af læringsaktiviteter i Aarhus Kommune til kommuner, andre offentlige institutioner eller virksomheder med minimum 500 ansatte.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lov nr. 492 af 12.5.2010 om Klagenævnet for Udbud. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregivers underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Klage over indgåelse af en rammeaftale skal være modtaget i Klagenævnet inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale, regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden,skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside http://klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk