23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 138-340082
Offentliggjort
19.07.2019
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

DR

Vindere

Kategori 4: Microsoft Backend Specialist

(30.04.2020)
CT Global A/S
Herlev

Kategori 4: Microsoft Backend Specialist

(30.04.2020)
CT Global A/S
Herlev

Kategori 2: Business Intelligence (BI)

(30.04.2020)
Inviso ApS
København

Opdateringer

Annullering
(30.04.2020)

Annullering
(30.04.2020)

Rettelse
(16.09.2020)

I.3
I stedet for:
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=245882&B=DR
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse.
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=245882&B=DR
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse.
Læses:
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på:
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/84d41d8f-1dcd-409a-b51e-5547b7003341/homepage
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse.
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via:
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/84d41d8f-1dcd-409a-b51e-5547b7003341/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse.


Yderligere oplysninger
DR skifter udbudsportal fra EU-supply til Ethics, hvormed link er opdateret.

IT-konsulentbistand (specialister)


DR

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
DR
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
Danmark
Kontaktperson: Pernille Leth Larsen
Telefon: +45 28543653
E-mail: plar@dr.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=245882&B=DR
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=245882&B=DR
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Medievirksomhed
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Medie

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

IT-konsulentbistand (specialister)

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

DR udbyder et dynamisk indkøbssystem på IT-konsulentbistand, som sikrer DR's mulighed for at anskaffe teknisk konsulentbistand fra specialisthuse.

Det dynamiske indkøbssystem er opdelt i følgende 4 kategorier:

Kategori 1: Enterprise Ressource Planning (ERP)

Kategori 2: Business Intelligence (BI)

Kategori 3: Microsoft Endpoint Specialist

Kategori 4: Microsoft Backend Specialist

Hver kategori udgør en selvstændig rammeaftale. DR vil indgå leveranceaftaler på hver delaftale ved fornyet konkurrenceudsættelse (konkrete indkøb).

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 40 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kategori 1: Enterprise Ressource Planning (ERP)

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000
72220000
72300000
72420000
72600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
Hovedudførelsessted:

København

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Formålet med Kategori 1 (Enterprise Ressource Planning (ERP)) er at sikre teknisk IT-konsulentbistand til implementerings-, vedligeholdelses-, support- og driftsbistand til DR’s eksisterende ERP-system

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

DR kan til enhver tid lukke det dynamiske indkøbssystem ved en bekendtgørelse på TED. Systemet vil lukke 3 måneder efter den dato, hvor DR har offentliggjort bekendtgørelsen.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Konkrete indkøb kan indeholde optioner

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kategori 2: Business Intelligence (BI)

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000
72220000
72300000
72420000
72600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
Hovedudførelsessted:

København

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Formålet med Kategori 2 (Business Intelligence (BI)) er at sikre IT-konsulentbistand til implementering, vedligeholdelse, sparring og driftssupport til DR’s BI-platform, som omfatter datawarehouse, ETL, rapporteringsværktøj og Big Data platform.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

DR kan til enhver tid lukke det dynamiske indkøbssystem ved en bekendtgørelse på TED. Systemet vil lukke 3 måneder efter den dato, hvor DR har offentliggjort bekendtgørelsen.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Konkrete indkøb kan indeholde optioner

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kategori 3: Microsoft Endpoint Specialist

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000
72220000
72300000
72420000
72600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
Hovedudførelsessted:

København

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Formålet med Kategori 3 (specialister til Microsoft Endpoint) er at sikre konsulentbistand til udvikling, implementering, specialiseret driftssupport og vedli-geholdelse i forhold til DR’s Microsoft Endpoint miljø.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

DR kan til enhver tid lukke det dynamiske indkøbssystem ved en bekendtgørelse på TED. Systemet vil lukke 3 måneder efter den dato, hvor DR har offentliggjort bekendtgørelsen.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Konkrete indkøb kan indeholde optioner

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kategori 4: Microsoft Backend Specialist

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000
72220000
72300000
72420000
72600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
Hovedudførelsessted:

København

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Formålet med Kategori 4 (specialister til Microsoft Backend) er at sikre IT-konsulentbistand til strukturering, udvikling og vedligeholdelse af DR’s Microsoft backend portefølje, som bl.a. omfatter Systemcentersuiten, Hyper-V, Azure samt Squared up.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

DR kan til enhver tid lukke det dynamiske indkøbssystem ved en bekendtgørelse på TED. Systemet vil lukke 3 måneder efter den dato, hvor DR har offentliggjort bekendtgørelsen.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Konkrete indkøb kan indeholde optioner.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Kategori 1 og Kategori 2

Tilbudsgiver skal i ESPD'en angive følgende finansielt nøgletal for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år:

Egenkapital

Tilbudsgiver skal endvidere angive sin samlede omsætning for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.

De angivne oplysninger skal kunne dokumenteres ved årsregnskaber eller uddrag heraf eller ved en erklæring om tilbudsgivers samlede omsætning, jf. udbudslovens § 154.

Kategori 3 og Kategori 4

Tilbudsgiver skal i ESPD'en angive følgende finansielt nøgletal for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år:

Egenkapital, Soliditetsgrad

Tilbudsgiver skal endvidere angive sin samlede omsætning for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.

De angivne oplysninger skal kunne dokumenteres ved årsregnskaber eller uddrag heraf eller ved en erklæring om tilbudsgivers samlede omsætning, jf. udbudslovens § 154.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Kategori 1:

Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.

Positiv omsætning i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.

Kategori 2:

Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.

Positiv omsætning i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.

Kategori 3:

Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.

Soliditetsgrad på minimum 10 % i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år. (Soliditetsgrad udregnet ved følgende formel: (egenkapital x 100)/(totale aktiver).)

Minimum omsætning på 3 mio. DKK i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.

Kategori 4:

Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.

Soliditetsgrad på minimum 10 % i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år. (Soliditetsgrad udregnet ved følgende formel: (egenkapital x 100)/(totale aktiver).)

Minimum omsætning på 3 mio. DKK i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Kategori 1 og Kategori 2:

Virksomhedens væsentligste leverancer i de seneste 12 måneder, angående de samme eller lignede ydelser.

Virksomheden skal som minimum levere 3 og maksimalt 7 af de betydeligste relaterede ydelsesleverancer, som den ansøgende virksomhed har præsteret inden for de seneste 12 måneder.

For hver reference ønskes angivet:

(i) navn på den virksomhed ydelser er leveret til, samt kontaktperson og kontaktinfo hos den virksomhed ydelser er leveret til, med henblik på ordregiverens eventuelle kontakt for validering;

(ii) kontraktsum gerne i DKK;

(iii) angivelse af, om underleverandører blev anvendt, hvis ja procentvis fordeling af leverancen fra hhv. den anmodende virksomhed og underleverandør(er);

(iv) en detaljeret beskrivelse af leverancerne inkl.:

— periode (start/slut),

— konsulentens rolle, hermed menes hvad konsulentens del af leverance og ansvar omfattede,

— resultat af konsulentens leverance,

— anvendte teknologier,

— onsite eller remote leverance,

— kundens tilfredshed med resultatet.

Ansøgerens skal på Kategori 2 - BI oplyse det årlige gennemsnitlige antal beskæftigede i de seneste 3 år. (Den angivne oplysning skal kunne dokumenteres ved erklæring eller lign.)

Kategori 3:

Virksomhedens væsentligste leverancer i de seneste 12 måneder, angående de samme eller lignede ydelser.

Virksomheden skal som minimum levere 5 og maksimalt 7 af de betydeligste relaterede ydelsesleverancer, som den ansøgende virksomhed har præsteret inden for de seneste 12 måneder.

For hver reference ønskes angivet:

(i) navn på den virksomhed ydelser er leveret til, samt kontaktperson og kontaktinfo hos den virksomhed ydelser er leveret til, med henblik på ordregiverens eventuelle kontakt for validering;

(ii) kontraktsum gerne i DKK;

(iii) angivelse af, om underleverandører blev anvendt, hvis ja procentvis fordeling af leverancen fra hhv. den anmodende virksomhed og underleverandør(er);

(iv) en detaljeret beskrivelse af leverancerne inkl.:

— periode (start/slut),

— konsulentens rolle, hermed menes hvad konsulentens del af leverance og ansvar omfattede,

— resultat af konsulentens leverance,

— anvendte teknologier,

— onsite eller remote leverance,

— kundens tilfredshed med resultatet.

Ansøgerens skal oplyse det årlige gennemsnitlige antal beskæftigede i de seneste 3 år.

Ansøgeren skal angive Microsoft Partnerniveau samt angivelse af certificeringer.

(De angivne oplysninger skal kunne dokumenteres ved erklæring eller lign.)

Kategori 4:

Virksomhedens væsentligste leverancer i de seneste 12 måneder, angående de samme eller lignede ydelser.

Virksomheden skal som minimum levere 5 og maksimalt 7 af de betydeligste relaterede ydelsesleverancer, som den ansøgende virksomhed har præsteret inden for de seneste 12 måneder.

For hver reference ønskes angivet:

(i) navn på den virksomhed ydelser er leveret til, samt kontaktperson og kontaktinfo hos den virksomhed ydelser er leveret til, med henblik på ordregiverens eventuelle kontakt for validering;

(ii) kontraktsum gerne i DKK;

(iii) angivelse af, om underleverandører blev anvendt, hvis ja procentvis fordeling af leverancen fra hhv. den anmodende virksomhed og underleverandør(er);

(iv) en detaljeret beskrivelse af leverancerne inkl.:

— periode (start/slut),

— konsulentens rolle, hermed menes hvad konsulentens del af leverance og ansvar omfattede,

— resultat af konsulentens leverance,

— anvendte teknologier,

— onsite eller remote leverance,

— kundens tilfredshed med resultatet.

Ansøgerens skal oplyse det årlige gennemsnitlige antal beskæftigede i de seneste 3 år. (Den angivne oplysning skal kunne dokumenteres ved erklæring eller lign.)

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Mindstekrav til kategori 1- ERP:

Ansøgende virksomheder skal kunne påvise minimum 3 og maksimalt 7 relevante referencer fra de seneste 12 måneder.

Mindst 3 af de relevante referencer skal omfatte implementering, vedligehold, sparring og driftssupport samt analyse af Oracle ERP platform inden for området skitseret neden for:

— Oracle E-business suite,

—— herunder udviklingsværktøjerne Oracle ADF, Apex og PL/SQL.

Mindstekrav til kategori 2 - BI:

Ansøgende virksomheder skal kunne påvise minimum 3 og maksimalt 7 relevante referencer fra de seneste 12 måneder.

Mindst 3 af de relevante referencer skal omfatte implementering, vedligehold, sparring og driftssupport af BI-platform inden for et eller flere områder skitseret neden for:

— Oracle DB,

— Entreprise ETL-værktøj,

— Rapporterings-værktøjet Oracle Business Intelligence (OBIEE),

— Tableau,

— APEX-applikationer,

— Big Data platform (SPLUNK).

Det er et mindstekrav, at virksomhedens årlige gennemsnitlige antal beskæftigede de seneste 3 år er på 10.

Mindstekrav til kategori 3 - Microsoft Endpoint Specialist

Ansøgeren skal kunne påvise minimum 5 og maksimum 7 relevante referencer fra de seneste 12 måneder.

Mindst 3 af de relevante referencer skal omfatte design, implementering, konfiguration og idriftsættelse af Microsoftklient-løsninger inden for samtlige områder skitseret neden for:

— Microsoft 365 (f.eks. Office 365 Pro Plus, Skype, eDiscovery, Power BI Pro, Exchange Online ATP, Cloud PBX System and EMS),

— Windows and Devices,

— Enterprise Mobility Management,

— Security and Compliance,

— Identity and Access management,

— HW-management.

Mindst 3 af de relevante referencer er for aktiviteter hos Kunder med mere end 3 000 ansatte.

Ansøgeren skal være Microsoft Partner guld partner med minimum 3 certificeringer, og skal kunne tilbyde en eller flere konsulenter, som er Microsoft MVP’er.

Mindstekrav til kategori 4 - Microsoft Backend Specialist:

Ansøgeren skal kunne påvise minimum 5 relevante og maksimum 7 relevante referencer fra de seneste 12 måneder.

Mindst 3 af de relevante referencer skal omfatte samtlige områder skitseret neden for:

— SCOM - Tuning og performance optimering af platform og MS-SQL-databasen,

— Squared up – Strukturering og opbygning af komplex endpoint overvågning, hvor der benyttes servicetræer,

— HyperV – Opgradering af hypervisor, samt hjælp til disaster recovery,

— SCCM – Vedligeholdelse af platformen, udvikling af scripts til automatisering gennem Ciresson portal/Orchestrator,

— Azure – Samspil mellem Infrastruktur/netværk ud i Azure-cloud, Azure-AD og ADFS i Azure.

Det er et mindstekrav, at virksomhedens årlige gennemsnitlige antal beskæftigede de seneste 3 år er på 10.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet omfatter oprettelse af et dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 26/08/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: http://naevneneshus.dk/tart-din-klage/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
København
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16/07/2019

Send til en kollega

0.047