23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 147-361364
Offentliggjort
01.08.2019
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Københavns Universitet

Generelt stort labudstyr


Københavns Universitet

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Københavns Universitet
29979812
Nørregade 10
København K
1165
Danmark
Kontaktperson: Natasja Oxlund
Telefon: +45 35333553
E-mail: natasja.oxlund@adm.ku.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ku.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/166597

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=244467&B=KU
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=244467&B=KU
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Uddannelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Generelt stort labudstyr

II.1.2) Hoved-CPV-kode
38000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dynamisk indkøbssystem på området for stort forskningsudstyr.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Centrifuger

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38430000
38436300
38510000
38950000
42513100
42931000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af centrifuger, ultracentrifuger, rotorer og diverse tilbehør gennem Dynamisk Indkøbssystem.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35-45
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5-20
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 45-55
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2019
Slut: 31/07/2035
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det dynamiske indkøbssystem er åben for optag af egnede leverandører i hele

Systemets levetid, også efter EU-udbuddets afslutning. For at tilgå det

Dynamiske indkøbssystem skal ansøger registrere sig via https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=KU.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Cryoanlæg

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38430000
38436300
38510000
38950000
42513100
42931000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører aftale om indkøb af cryoanlæg inkl. diverse tilbehør gennem dynamisk indkøbssystem.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35-45
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5-20
Omkostningskriterium - Navn: Prid / Vægtning: 45-55
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2019
Slut: 31/07/2035
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det dynamiske indkøbssystem er åben for optag af egnede leverandører i hele

Systemets levetid, også efter EU-udbuddets afslutning. For at tilgå det

Dynamiske indkøbssystem skal ansøger registrere sig via https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=KU.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Inkubatorer

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38430000
38436300
38510000
38950000
42513100
42931000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af inkubatorer gennem dynamisk indkøbssystem. Heri indgår Co2 inkubatorer, varmeskabe og rysteinkubatorer inkl. diverse tilbehør.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35-45
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5-20
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: Pris 45-55
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2019
Slut: 31/07/2035
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det dynamiske indkøbssystem er åben for optag af egnede leverandører i hele

Systemets levetid, også efter EU-udbuddets afslutning. For at tilgå det

Dynamiske indkøbssystem skal ansøger registrere sig via https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=KU.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Mikroskoper

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38430000
38436300
38510000
38950000
42513100
42931000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af mikroskoper inkl. diverse tilbehør gennem Dynamisk Indkøbssystem.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35-45
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5-20
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 45-55
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2019
Slut: 31/07/2035
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det dynamiske indkøbssystem er åben for optag af egnede leverandører i hele

Systemets levetid, også efter EU-udbuddets afslutning. For at tilgå det

Dynamiske indkøbssystem skal ansøger registrere sig via https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=KU.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

PCR maskiner

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38430000
38436300
38510000
38950000
42513100
42931000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af PCR maskiner inkl. diverse tilbehør gennem Dynamisk Indkøbssystem.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35-45
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5-20
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 45-55
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2019
Slut: 31/07/2035
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det dynamiske indkøbssystem er åben for optag af egnede leverandører i hele

Systemets levetid, også efter EU-udbuddets afslutning. For at tilgå det

Dynamiske indkøbssystem skal ansøger registrere sig via https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=KU.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

QPCR maskiner

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38430000
38436300
38510000
38950000
42513100
42931000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af QPCR maskiner inkl. diverse tilbehør gennem Dynamisk Indkøbssystem.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35-45
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5-20
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 45-55
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2019
Slut: 31/07/2035
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det dynamiske indkøbssystem er åben for optag af egnede leverandører i hele

Systemets levetid, også efter EU-udbuddets afslutning. For at tilgå det

Dynamiske indkøbssystem skal ansøger registrere sig via https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=KU.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet omfatter oprettelse af et dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 30/07/2025
Tidspunkt: 23:30
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

For løbende at tilgå det dynamiske indkøbssystem skal ansøger oprette sig via

https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=KU.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: nh@naevneneshus.dk

Internetadresse: www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31/07/2019

Send til en kollega

0.047