Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune
Digital selvbetjeningsløsning for parkering
Københavns Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Borups Allé 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Heidi Møller Nielsen
Telefon: +45 22286015
E-mail: f52q@kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/111505207.aspx
Del II: Genstand
Digital selvbetjeningsløsning for parkering
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på en selvbetjeningsløsning, som benyttes til at betale afgifter og licenser samt til at klage over pålagte afgifter. Der ønskes tilbud på såvel den borgerrettede front-end løsning samt det bagvedliggende system til håndtering og lagring af data.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på en selvbetjeningsløsning, som benyttes til at betale afgifter og licenser samt til at klage over pålagte afgifter. Der ønskes tilbud på såvel den borgerrettede front-end løsning samt det bagvedliggende system til håndtering og lagring af data.
Ordregiver ønsker med nærværende udbud at effektivisere og sikre et drifts- og brugervenligt system til håndtering af indkøb af licenser, betaling af p-afgifter samt klager over p-afgifter.
Ordregiver efterspørger en løsning, der i videst muligt omfang er et konfigurerbart standardsystem, der kan varetage ovenstående samtrelaterede opgaver som beskrevet i udbudsmaterialet. Selve serverdriften afløsningen varetages af leverandøren eller en af denne udpeget underleverandør.
Ordregivers kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet, mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i de tekniske specifikationer og øvrige bilag, se oversigten over det samlede udbudsmaterialet i pkt. 3.3.
Kontrakten løber fire (4) år fra ikrafttrædelsesdatoen. Ordregiver kan forlænge Aftalen med op til 2 gange 12 måneder.
Såfremt Ordregiver ønsker at forlænge kontrakten, skal Ordregiver give leverandøren skriftlig besked herom senest 3 måneder før udløb af den ordinære kontraktperiode.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Digital selvbetjeningsløsning for parkering
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Københavns Kommune har besluttet at annullere udbud af kontrakt om levering og drift af digital selvbetjeningsløsning for parkering (udbudsbekendtgørelsen 2019/S 159-392243).
Efter offentliggørelsen af udbudsbekendtgørelsen er Københavns Kommune blevet opmærksom på formelle fejl i udbudsbekendtgørelsen, idet denne ikke indeholder oplysninger om betingelserne for deltagelse, herunder udvælgelseskriterier blandt egnede ansøgere.
For Københavns Kommune er det afgørende, at alle potentielle ansøgere har lige adgang til at vurdere betingelserne for at deltage i udbuddet, og Københavns Kommune ser sig derfor nødsaget til at annullere udbuddet, og starte forfra.
Københavns Kommune arbejder hurtigst muligt på at genudbyde kontrakten, der vil blive bekendtgjort i EU-Tidende (www.ted.europa.eu).
Vi håber, at alle interesserede virksomheder vil deltage ved det kommende genudbud.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk