23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 064-113398
Offentliggjort
01.04.2015

Danmark-Valby: It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support 2015/S 064-113398


Danmark-Valby: It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support

2015/S 064-113398

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver

I.1)Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Bygningsstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 39
2500 Valby
DANMARK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://bygst.dk

I.2)Type ordregivende myndighed

Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger

I.3)Hovedaktivitet

Boliger og offentlige faciliteter

1.4)Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne

Del II: Kontraktens genstand

II.1)Beskrivelse
II.1.1)Betegnelse for kontrakten

Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeafale 02.19 ASP og Cloud-Saas Services.

II.1.2)Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori nr. 11: Managementkonsulentvirksomhed [6] og hermed beslægtede tjenesteydelser

II.1.3)Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4)Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Leveringsaftale agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-Saas Services. Leveringsaftalen, der er indgået efter gennemført miniudbud, omfatter levering af IT-løsning (ASP Service) inden for området Bygninger og Arealer, herunder Øvrige Ydelser i form af pilotprojekt, til at håndtere Bygningsstyrelsens ejendomsportefølje i forbindelse med projektering af bygningsmassen, porteføjlestyring og drift og vedligehold af bygningsmassen. Løsningen indeholder endvidere håndtering af; space management, space scheduling, Egergieffektivisering/-styring, workflow management og relevante integrationer.

Bygningsstyrelsen har 4 000 000 m² bygningsmasse, som indgår i leveringsaftalen. Som en del af løsningen, vil et Pilotprogam indgå.

II.1.5)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72000000, 72200000, 72240000, 72250000, 72260000, 72300000, 72416000, 72510000, 72514000

II.6)Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.2)Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1)Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1)Type procedure

Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1, D2 eller D3)

Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF

Anden begrundelse for tildeling af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende

Kontrakten er ikke omfattet af direktivet

Leveringsaftalen agtes indgået med den tildelte leverandør. Leveringsaftalen er indgået iht. de i Rammeafale 02.19 ASP og CLoud-SaaS angivne retningslinjer.

IV.2)Tildelingskriterier
IV.2.1)Tildelingskriterier
IV.2.2)Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3)Administrative oplysninger
IV.3.1)Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
IV.3.2)Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 69-119099 af 8.4.2014

Del V: Kontrakttildeling

V.1)Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

26.3.2015

V.2)Oplysninger om tilbud
V.3)Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2550 Ballerup
DANMARK

V.4)Oplysninger om kontraktens værdi
V.5)Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)Oplysninger om EU-midler
VI.2)Yderligere oplysninger:
VI.3)Klageprocedurer
VI.3.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerup Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

+45 35291000
www.klfu.dk

VI.3.2)Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er) Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort .Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Håndhævelseslovens § 6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk.1.

VI.3.3)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence-og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

+45 41715000
www.kfst.dk

VI.4)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

27.3.2015

Send til en kollega

0.047