Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/115381390.aspx
Udbyder
Indkøbsfællesskab Nordsjælland
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 14-11-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-11-2019
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 14-11-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-11-2019
Time: 12:00
Rammeaftale om levering af vejmateriel, herunder vejskilte mv
Indkøbsfællesskab Nordsjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188327
Stiager 2
Værløse
3500
Danmark
Kontaktperson: Maria Flyvholm Jakobsen
Telefon: +45 72354520
E-mail: maf@furesoe.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/115381390.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.furesoe.dk/
60183112
Bjarkesvej 2
Allerød
3450
Danmark
E-mail: kommunen@alleroed.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.alleroed.dk
58271713
Hold-an vej 7
Ballerup
2750
Danmark
E-mail: met@balk.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ballerup.dk
26696348
Ullasvej 23
Rønne
3700
Danmark
E-mail: post@brk.dk
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.brk.dk
29188386
Dronning Dagmars Vej 200
Ølstykke
3650
Danmark
E-mail: kommune@egekom.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.egedalkommune.dk
29189129
Torvet 2
Frederikssund
3600
Danmark
E-mail: jekab@frederikssund.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.frederikssund.dk
63640719
Herlev Bygade 90
Herlev
2730
Danmark
E-mail: herlev@herlev.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.herlev.dk
2918 9366
Trollesmindealle 27
Hillerød
3400
Danmark
E-mail: pijoh@hillerod.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.hillerod.dk
3541 8733
Kongevejen 425C
Kvistgaard
3490
Danmark
E-mail: nspv@nspv.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nspv.dk
Del II: Genstand
Offentligt EU-udbud af vejmateriel, herunder vejskilte mv.
Indkøbsfællesskab Nordsjælland udbyder hermed en rammeaftale om levering af vejmateriel til kommuner samt et § 60-selskab. Udbuddet omfatter bestilling og levering af vejmateriel, herunder færdselstavler, skilte, profilskilte, kantformstavler, jernvarer, eftergivelige master, galger, standere, beslag, afmærkningsprodukter og afspærringsmateriel m.v.
Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå en rammeaftale. Kommunerne optræder samlet som Ordregiver i dette udbud, og der vil efterfølgende blive indgået enslydende rammeaftaler mellem den vindende leverandør og hver enkelt kommune. Det er ikke muligt for Tilbudsgiver at afgive tilbud på én enkelt kommune.
1 x 12 måneder.
Hver kommune samt § 60 selskabet har option på individuelt at kunne forlænge rammeaftalen i op til 1 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers skal dokumentere virksomhedens egenkapital for det seneste afsluttede regnskabsår inden for det udbudte område.
Tilbudsgivers skal dokumentere virksomhedens dækningssum for sin erhvervs- og produktansvarsforsikring.
Tilbudsgiver skal oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisorpåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Tilbudsgivers skal have en positiv egenkapital.
Tilbudsgiver og eventuelle underleverandører skal have sædvanlig erhvervs- og produktansvarsforsikring, med en dæknings sum på min. 5 000 000 DKK pr. år.
Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Tilbudsgiver skal via referencer dokumentere tilsvarende leverancer indenfor vejmateriel hvor hver reference skal indeholde oplysninger om:
- Start- og evt. slutdato for leverancen,
- Modtager af leverancen (kunden),
- Kontraktværdi i DKK ekskl. moms for leverancen,
- Kort beskrivelse af leverancen.
Tilbudsgiver skal have minimum 2 relevante referencer af lignende opgaver som den udbudte inden for de seneste 3 år. En relevant reference vedrører levering af vejmateriel mv. til kommuner til en økonomisk værdi er mindst 500 000 DKK.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk