Fakta om udbudet
Udbyder
Herlev Kommune
Tøjvask og linnedservice til hjemmeboende visiterede borger samt privattøjvak og linnedservice til beboere på plejecentre i Herlev Kommune
Herlev Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
63640719
Herlev Bygade 90
Herlev
2730
Danmark
Kontaktperson: Mehtap Aycin Mola
Telefon: +45 44527037
E-mail: mehtap.aycin.mola@herlev.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/105225029.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herlev.dk/
Del II: Genstand
Tøjvask og linnedservice til hjemmeboende visiterede borger samt privattøjvak og linnedservice til beboere på plejecentre i Herlev Kommune
Herlev Kommune udbyder opgaven tøjvask og linnedservice for visiterede hjemmeboende borger samt privat tøjvask og linnedservice for beboere op plejecentre i Herlev Kommune.
Formålet med udbuddet er at yde hjælp til vask og sikre levering af:
— Tøjvask samt vask og lejeordning på linned for visiterede hjemmeboende borgere i henhold til serviceloven,
— Privattøjvask for beboere på en af kommunens plejecenter samt vask og lejeordning på linned for beboere på kommunens 3 plejecentre.
Tøjvask samt vask og lejeordning på linned for visiterede hjemmeboende borgere er omfattet af serviceloven § 83 og herunder frit leverandør valg.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Tøjvask og linnedservice til hjemmeboende visiterede borger samt privattøjvak og linnedservice til beboere på plejecentre i Herlev Kommune
Tobaksvej 22
Søborg
2860
Danmark
Telefon: +45 39538700
E-mail: dk-info@elis.com
Fax: +45 39538585
NUTS-kode: DK012
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk