Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/117202297.aspx
Udbyder
Boligforeningen AAB
Opdateringer
Vaskeri til afdeling 107
Boligforeningen AAB
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31428815
Postadresse: Svend Aukens Plads 9
By: København S
NUTS-kode: DK
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Ulla Skovgaard
E-mail: indkob@aab.dk
Telefon: +45 33760437
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/117202297.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aab.dk/
Del II: Genstand
Boligforeningen AAB - Vaskeri til afdeling 107
Opsætning af komplet vaskeri, fordelt på 8 locationer.
Skovlunde
Udbuddet vedrører komplet vaskeriløsning i 8 vaskerier omfattende bl.a. maskiner og inventar, opsætning, installering, drift og vedligehold samt adgangskontrol.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen særlige krav.
- Positiv egenkapital,
- Positivt nettoresultat før skat.
Referencer.
Del IV: Procedure
Der er tale om levering af et komplet vaskeri med tilhørende serviceaftale. Løbetiden svarer til den forventede minimum levetid på maskinerne.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk