23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 074-130560
Offentliggjort
16.04.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Syddanmark

Vindere

(16.04.2015)
Caverion Danmark A/S
Vejlevej 123
7000 Fredericia

Resultat - Danmark-Aabenraa: Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr 2015/S 074-130560


Region Syddanmark

Danmark-Aabenraa: Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr

2015/S 074-130560

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Syddanmark
Kresten Philipsens Vej 15
Jakob Johnsen
6200 Aabenraa
DANMARK
+45 26302425

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.regionsyddanmark.dk

I.2) Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed

I.3) Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester

Sundhed

I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten

Indkøb af Distribueret Antenne System (DAS) til Sønderborg Sygehus.

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Varer

Indkøb

NUTS-kode DK032

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Region Syddanmark ønsker at købe et Distribueret Antenne System til Sønderborg Sygehus. Løsningen skal dække de nedre etager i bygningerne, herunder også tunneller og kældre. Arealet dækker ca. 40 000 m². Løsningen skal gøre det muligt at distribuere mobilsignaler fra minimum 3 operatører og i frekvensområdet 1 800 til 2.100 MHz. I kontrakten er indeholdt er service og driftsaftale for DAS løsningen med option for forlængelse i 2 x 1 år.

II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

32000000, 32500000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Værdi: 1 770 000 DKK

Inklusive moms. Momssats (%) 25

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure

Offentlig

IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af

1. Pris/økonomi. Vægtning 40

2. Funktionalitet. Vægtning 35

3. Implementering. Vægtning 20

4. Service. Vægtning 5

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion

Der er anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 127-226475 af 5.7.2014

Andre forudgående offentliggørelser

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 146-261815 af 1.8.2014

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Caverion Danmark A/S
Vejlevej 123
7000 Fredericia
DANMARK
+45 76232730

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi

Kontraktens endelige samlede værdi:

Værdi: 1 770 000 DKK

Inklusive moms. Momssats (%) 25

V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Daghlerup Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

+45 35291095
www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): En virksomheds klage over ordregiverens indgåelse af en kontrakt efter proceduren i lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudreglerne m.v. med senere ændringer, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

+45 41715000
www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

13.4.2015

 

Send til en kollega

0.032