Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/116364398.aspx
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
Valgt firma
(04.03.2020)
Force Technology
Park Alle 345
2605 Brøndby
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 16-12-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 08-01-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 16-12-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 08-01-2020
Time: 12:00
II.1.5
Placering af det tekst, der skal ændres:Værdi eksklusive moms
I stedet for:
7 000 000
Læses:
14 000 000
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 08-01-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 20-01-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 08-01-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 20-01-2020
Time: 12:00
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 20-01-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 24-01-2020
Time: 12:00
IV.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 20-01-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 24-01-2020
Time: 12:00
Levering af data fra luftkvalitetsmålere i København
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
By: København
NUTS-kode: DK011
Land: Danmark
Kontaktperson: Sophie Sehat
E-mail: dd6x@kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/116364398.aspx
Del II: Genstand
Udbud vedr. levering af data fra luftkvalitetsmålere i København
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på levering af data fra luftkvalitetsmålinger i København.
København
Ordregiver ønsker øget viden om de sundhedsskadelige virkninger af luftforureningen i København. Derfor igangsættes et projekt med henblik på at få data på luftens indhold af udvalgte stoffer igennem luftkvalitetsmålinger.
Kontrakten kan forlænges 1 gang af 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles krav om:
— Erhvervsansvarsforsikring,
— Bruttoomsætning.
Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum 10 000 000 DKK.
Tilbudsgivers bruttoomsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 500 000 DKK (ekskl. moms).
Tilbudsgiver skal være certificeret i henhold til akkrediteringsstandard 17025. Tilbudsgiver skal derudover have præsteret minimum 2 leveringer af tjenesteydelser med at udføre målinger eller prøvetagninger, herunder evt. analyser af tilfredsstillende kvalitet for de i udbuddet fastlagte referencemetoder.
I forhold til levering af tjenesteydelser skal tilbudsgiver minimum have præsteret 2 leveringer.
Der stille krav til arbejdsvilkår og CSR i kontrakten.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udover udelukkelsesgrundene i udbudslovens § § 135-136, må tilbudsgiver ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1, nr. 2 og nr. 3.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk