Fakta om udbudet
Udbyder
Vores Elnet A/S
Udbud af elmålere med mulighed for montage
Vores Elnet A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 25587987
Postadresse: Sanderumvej 16
By: Odense SV
NUTS-kode: DK031
Postnummer: 5250
Land: Danmark
Kontaktperson: Mike Sundahl
E-mail: msu@energifyn.dk
Telefon: +45 63172658
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.voreselnet.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337788
Del II: Genstand
Udbud af elmålere med mulighed for montage
Ordregiver udbyder indkøb af direkte monterede og CT-elmålere til nye installationer, reparationer og udskiftning. Udbuddet indeholder endvidere kommunikation og opsamling af data for begge målertyper samt mulighed for montage af større udskiftningsprojekter. Udbuddet indeholder masseudskiftning af 80 000 direkte monterede elmålere.
Ordregiver udbyder indkøb af direkte monterede og CT-elmålere til nye installationer, reparationer og udskiftning. Udbuddet indeholder endvidere kommunikation og opsamling af data for begge målertyper samt mulighed for montage af større udskiftningsprojekter. Udbuddet indeholder masseudskiftning af 80 000 direkte monterede elmålere.
Option på forlængelse på 4* 12 mdr.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af elmålere med mulighed for montage
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsproceduren annulleres. Annullationen begrundes i manglende konkurrence.
Vores Elnet forventer at genudbyde rammeaftalen snarest muligt. Det er i forbindelse med genudbuddet. Vores Elnets hensigt i videst mulige omfang at bevare udbuddets struktur. Efter forholdets natur må dog forventes en forskydning af tidsplanen.
Om Vores Elnets adgang til at aflyse udbudsforretningen henvises i øvrigt til EU-Domstolens domme af henholdsvis 16.9.1999 i sag C-27/98, Metalmeccanica Fracasso SpA, af 18.6.2002 i sag C-92/00, Hospital Ingenieure, og kendelse af 16.10.2003 i sag C-244/02, Kauppatalo Hansel Oy.
Jeg skal afslutningsvist på vegne af Vores Elnet atter takke for virksomhedens interesse og opfordrer til deltagelse ved det kommende genudbud.
Klagevejledning kan findes via nedenstående link:
https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets Direktiv 2014/25/EU af 26.2.2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- og energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller
forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk