Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Rammeaftale vedrørende indkøb af mobiltelefoner, herunder featurephones, smartphones og kliniske smartphones, tilbehør og tilknyttede services
Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Poul Qvist Christensen
E-mail: pqc@qvistmanagement.dk
Telefon: +45 30234013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Rammeaftale vedrørende indkøb af mobiltelefoner, herunder featurephones, smartphones og kliniske smartphones, tilbehør og tilknyttede services
Dette udbud omfatter en rammeaftale vedrørende indkøb af mobiltelefoner, herunder featurephones, smartphones og kliniske smartphones, tilbehør og tilknyttede services.
Mobiltelefonerne skal leveres til brug på alle regionens opgaveområder, herunder blandt andet til Region Midtjyllands somatiske hospitaler, psykiatrien, sociale tilbud, administrative funktioner, der administreres af Region Midtjylland. Idet mobiltelefonerne bl.a. skal anvendes til vitale områder indenfor sundhedssektoren, indeholder kravspecifikationen meget høje krav til kvalitet, leveringssikkerhed, service- og reparationsydelser.
Dette udbud omfatter en rammeaftale vedrørende indkøb af mobiltelefoner, herunder featurephones, smartphones og kliniske smartphones, tilbehør og tilknyttede services.
Mobiltelefonerne skal leveres til brug på alle regionens opgaveområder, herunder blandt andet til Region Midtjyllands somatiske hospitaler, psykiatrien, sociale tilbud, administrative funktioner, der administreres af Region Midtjylland. Idet mobiltelefonerne bl.a. skal anvendes til vitale områder indenfor sundhedssektoren, indeholder kravspecifikationen meget høje krav til kvalitet, leveringssikkerhed, service- og reparationsydelser.
Aftalen skal anvendes til indkøb af nedenstående produkter samt beslægtede ydelser:
- Featurephones,
- Apple iOS kompatible smartphones,
- Google Android kompatible smartphones,
- Google Android kompatible kliniske smartphones,
- Tilbehør til mobiltelefoner,
- Klargøringsservice,
- Support, kundeservice,
- Udvidet garanti og serviceordning på kliniske smartphones,
- Reparationsservice.
I starten af kontraktperioden skal der etableres integration mellem kundens indkøbssystem og leverandørens ordresystem, således bestillinger og ordrebehandling kan ske så automatiseret som muligt.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale vedrørende indkøb af mobiltelefoner, herunder featurephones, smartphones og kliniske smartphones, tilbehør og tilknyttede services.
Del VI: Supplerende oplysninger
Region Midtjylland har konstateret at et mindstekrav er uklart formuleret, hvorfor udbuddet annulleres. Region Midtjylland genudbyder hurtigst muligt forventeligt inden jul.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/