Fakta om udbudet
Udbyder
Aalborg Kommune
EU-udbud af kontrakt vedrørende en SaaS/Cloud løsning til automatisk fakturahåndtering til Aalborg Kommune
Aalborg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Rantzausgade 4, 2. sal
By: Aalborg
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9000
Land: Danmark
E-mail: udbud@aalborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aalborg.dk
Del II: Genstand
EU-udbud af kontrakt vedrørende en SaaS/Cloud løsning til automatisk fakturahåndtering til Aalborg Kommune
Udbuddet vedrører en kontrakt vedrørende levering af en SaaS/Cloud løsning baseret på kunstig intelligens og machine learning til understøttelse af automatisk kontering og bogføring af de mange elektroniske fakturaer, der i dag kræver manuel håndtering.
Aalborg
Udbuddet vedrører en kontrakt vedrørende levering af en SaaS/Cloud løsning baseret på kunstig intelligens og machine learning til understøttelse af automatisk kontering og bogføring af de mange elektroniske fakturaer, der i dag kræver manuel håndtering.
Udbuddet foretages som et udbud med forhandling. Det forventes at der gennemføres én forhandlingsrunde, ordregiver forbeholder sig dog retten til at gennemføre flere forhandlingsrunde, såfremt det findes hensigtsmæssigt. Ordregiver forbeholder sig også retten til at tildele kontrakten på baggrund af indledende tilbud.
Ordregiver forventer at udvælge 3 ansøgere (såfremt der modtages 3 egnede ansøgninger) som opfordres til at afgive tilbud.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
CVR-nummer: 26911745
Postadresse: Lautrupparken 40-42
By: Ballerup
NUTS-kode: DK0
Postnummer: 2750
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde omfatter udbuddet ligeledes de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1 og 2 samamt udelukkelsesgrundene i § 136, stk. 1, nr. 1, 2 og 3.
Der ydes intet vederlag for ansøgninger og tilbud i forbindelse med nærværende udbud.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk