23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 240-590077
Offentliggjort
12.12.2019
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Energi Viborg Vand A/S

Udbud af fjernaflæste vandmålere


Energi Viborg Vand A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Energi Viborg Vand A/S
CVR-nummer: 25817117
Postadresse: Industrivej 15
By: Viborg
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Projektleder Finn Duus på vegne af Energi Viborg Vand A/S
E-mail: finn.duus@planprojekt.dk
Telefon: +45 86929344

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.energiviborg.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://permalink.mercell.com/108948412.aspx

I.2) Information om fælles indkøb
I.6) Hovedaktivitet
Vand

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af fjernaflæste vandmålere

II.1.2) Hoved-CPV-kode
38550000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Projektet omfatter levering og montage af fjernaflæste vandmålere ved Energi Viborg Vand, samt komplet kommunikationsnetværk og hjemtagningssystem hostet af totalleverandøren med tilhørende drift-, hosting- og vedligeholdelsesaftaler.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32571000
32581000
38421100
39370000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Viborg kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kontrakten omfatter levering og montage af elektroniske vandmålere, samt levering, projektering, etablering og idriftsættelse af tilhørende kommunikationsnetværk og hjemtagningssystem. Leverancen omfatter ligeledes tilhørende drift-, hosting- og vedligeholdelsesaftaler.

II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

1) optionspris for 15 års garanti på vandmålere inklusive batteri;

2) optionspris på ekstra moduler til vandmålerne i form af pulsmodul og M‐Bus‐modul samt øvrige moduler, som totalleverandøren finder relevante i forbindelse med større forbrugere;

3) optionspris på ekstra brugere, ud over 5, til hjemtagningssystemet inklusive eventuelle licenser;

4) optionspris på ekstra målere op til 30% i 11 år efter aflevering;

5) optionspris på årlig udgift til anvendelse af målerskiftesystem efter projektafslutning.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 125-306880
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Købs- og totalleverandørkontrakt

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
09/12/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 1
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Kamstrup A/S
Postadresse: Industrivej 28, Stilling
By: Skanderborg
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8660
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: https://www.naevneneshus.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud § 7 skal klager over tildeling af kontrakt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen om indgået kontrakt er offentliggjort.

Senest samtidig med indgivelse af eventuel klage til Klagenævnet for Udbud, skal klager skriftligt underrette ordregiver om den påståede overtrædelse.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: https://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/12/2019

Send til en kollega

0.046