23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 242-594246
Offentliggjort
16.12.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
17.01.2020 Kl. 12:00

Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f6da87a8-0724-4e3f-83da-ca89d0c47f93/homepage

Udbyder

Vejle Kommune

Vindere

Brøndgods og pp-rør

(27.03.2020)
ScanPipe A/S
Odense

Betonvarer

(27.03.2020)
Davidsen A/S
Vejle

Levering af betonvarer, brøndgods og PP-rør til Vejle Kommune


Vejle Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Vejle Kommune
CVR-nummer: 29189900
Postadresse: Skolegade 1
By: Vejle
NUTS-kode: DK032
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Simone Paulsen Jakobsen
E-mail: sipja@vejle.dk
Telefon: +45 76811735

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f6da87a8-0724-4e3f-83da-ca89d0c47f93/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f6da87a8-0724-4e3f-83da-ca89d0c47f93/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f6da87a8-0724-4e3f-83da-ca89d0c47f93/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f6da87a8-0724-4e3f-83da-ca89d0c47f93/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Økonomiske og finansielle anliggender

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud på betonvarer, brøndgods og PP-rør til Vejle Kommune

 

Sagsnr.: 88.00.00-G01-37-19
II.1.2) Hoved-CPV-kode
44000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet vedrører betonvarer, brøndgods og pp-rør til Vejle Kommune.

Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:

- Delaftale 1: Betonvarer (Betonfliser, betonkantsten og betonbelægningssten),

- Delaftale 2: Brøndgods og PP-rør (karme, dæksler og rendestensdæksler og pp-brønde, pp-rør samt tilhørende fittings m.m.).

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 1 - Betonvarer

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44114000
44114200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Vejle Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud på betonvarer, brøndgods og pp-rør. Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:

- Delaftale 1: Betonvarer (Betonfliser, betonkantsten og betonbelægningssten),

- Delaftale 2: Brøndgods og PP-rør (karme, dæksler og rendestensdæksler og pp-brønde, pp-rør samt tilhørende fittings m.m.).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2 - Brøndgods og PP-rør

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44160000
44423700
44423740
44423760
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Vejle Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud på betonvarer, brøndgods og pp-rør. Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:

- Delaftale 1: Betonvarer (Betonfliser, betonkantsten og betonbelægningssten),

- Delaftale 2: Brøndgods og PP-rør (karme, dæksler og rendestensdæksler og pp-brønde, pp-rør samt tilhørende fittings m.m.).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 5 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal oplyse solidaritetsgrad og egenkapital for de seneste 2 regnskabsår.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Der er krav om en positiv solidaritetsgrad på minimum 10% de seneste 2 regnskabsår, for at tilbudsgiver kan komme i betragtning.

Egenkapitalen skal som minimum være positiv i det senest afsluttede regnskabsår, for at tilbudsgiver kan komme i betragtning.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:

Tilbudsgiver skal angive minimum 1 og maksimalt 2 referencer pr. delaftale for de betydeligste sammenlignelige opgaver, der er udført i løbet af de sidste 3 år, jf. udbudslovens § 155, nr. 2. Referencerne skal indeholde en beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Referencerammen regnes fra datoen for tilbudsfristen, jf. udbudsmaterialet pkt. 4.

Delaftale 1 (Betonvarer): Med sammenlignelige referencer menes der levering af betonvarer herunder betonfliser, betonkantsten og betonbelægningssten til flere forskellige leveringsteder udført for en kommune eller anden offentlige myndighed.

Delaftale 2 (Brøndgods og PP-rør): Med sammenlignelige referencer menes der levering af brøndgods og pp-rør herunder karme, dæksler og rendestensdæksler og pp-brønde, pp-rør samt tilhørende fittings m.m. til flere forskellige leveringsteder udført for en kommune eller anden offentlige myndighed.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Tilbudsgiver skal angive minimum 1 og maksimalt 2 referencer pr. delaftale for de betydeligste sammenlignelige opgaver, der er udført i løbet af de sidste 3 år, jf. udbudslovens § 155, nr. 2. Referencerne skal indeholde en beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 222-543789
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 17/01/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 17/01/2020
Tidspunkt: 12:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Der vil ikke være adgang til åbning af tilbud

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/12/2019

Send til en kollega

0.062