23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 242-595776
Offentliggjort
16.12.2019
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Anmodning om deltagelse

Til
13.01.2020 Kl. 12:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=258946&B=TREFORVARME_OLD

Udbyder

Servia A.m.b.a.

Vindere

Delaftale 1 - Udbud af 10/0,4 kV distributionstransformere

(08.09.2021)
HANS FØLSGAARD A/S
THEILGAARDS TORV 1
4600 KØGE

Levering af 10/0,4 kV distributionstransformere


Servia A.m.b.a.

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Varer

Retsgrundlag:


Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: SERVIA A.m.b.a.
CVR-nummer: 40 53 22 85
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
E-mail: jesp@servia.dk
Telefon: +45 26883453

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://ewii.com/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/352196

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Dinel A/S
CVR-nummer: 25 70 69 00
Postadresse: Knudsminde 10
By: Odder
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 8300
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
E-mail: jesp@servia.dk
Telefon: +45 26883453

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.dinel.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: El-Net Øst A/S
CVR-nummer: 32 26 84 98
Postadresse: Industrivej 1
By: Rønne
NUTS-kode: DK014
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
E-mail: jesp@servia.dk
Telefon: +45 26883453

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://elnetoest.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Origo Service A/S
CVR-nummer: 32 87 99 34
Postadresse: Fåborgvej 44
By: Svendborg
NUTS-kode: DK031
Postnummer: 5700
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
E-mail: jesp@servia.dk
Telefon: +45 26883453

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.sef.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Nord Energi Teknik A/S
CVR-nummer: 25 65 74 03
Postadresse: Ørstedsvej 2
By: Hjørring
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
E-mail: jesp@servia.dk
Telefon: +45 26883453

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://nordenergi.dk

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: TREFOR El-net A/S
CVR-nummer: 20 80 63 97
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
E-mail: jesp@servia.dk
Telefon: +45 26883453

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://trefor.dk/elnet

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=258946&B=TREFORVARME_OLD
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=258946&B=TREFORVARME_OLD
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.6) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Kombinerede administrationsserviceydelser

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af 10/0,4 kV distributionstransformere

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
31213200
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet er et fælles udbud bestående af 5 delaftaler med henholdsvis 5 ordregivere som er følgende: Dinel A/S, El-Net Øst A/S, Origo Service A/S, Nord Energi Teknik A/S og TREFOR El-net A/S. Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på 10/0,4 kV distributionstransformere med option på tilknyttet konsignationslager. 2 yderligere optioner på henholdsvis opbevaring af brugte 10/0,4 kV distributionstransformere samt en servicefunktion omfattende håndtering og reparation af brugte 10/0,4 kV distributionstransformere er tillige tilknyttet delaftale 5. Formålet med indgåelse af delaftalerne er at sikre leverancer af 10/0,4 kV distributionstransformere til nye anlæg og vedligeholdelse af ordregivers forsyningsanlæg.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 49 800 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 1 - Udbud af 10/0,4 kV distributionstransformere

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
31170000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

 

Ordregivers forsyningsområde.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Delaftale 1:

- Rammeaftalen omfatter levering af 10/0,4 kV distributionstransformere med option på tilknyttet konsignationslager. Ordregiver er Dinel A/S.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Levering / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funktionalitet / Vægtning: 15 %
Pris - Vægtning: 55 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 19 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen indeholder option på forlængelse i 3 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der henvises til udbudsbetingelserne.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen indeholder option på tilknyttet konsignationslager.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Der henvises til det samlede udbudsmateriale.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2 - Udbud af 10/0,4 kV distributionstransformere

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
31170000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK014
Hovedudførelsessted:

 

Ordregivers forsyningsområde.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Delaftale 2:

- Rammeaftalen omfatter levering af 10/0,4 kV distributionstransformere med option på tilknyttet konsignationslager. Ordregiver er El-Net Øst A/S.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Levering / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funktionalitet / Vægtning: 15 %
Pris - Vægtning: 55 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen indeholder option på forlængelse i 3 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der henvises til udbudsbetingelserne.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen indeholder option på tilknyttet konsignationslager.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Der henvises til det samlede udbudsmateriale.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 3 - Udbud af 10/0,4 kV distrbutionstransformere

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
31170000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

 

Ordregivers forsyningsområde.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Delaftale 3:

- Rammeaftalen omfatter levering af 10/0,4 kV distributionstransformere med option på tilknyttet konsignationslager. Ordregiver er Origo Service A/S.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Levering / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funktionalitet / Vægtning: 15 %
Pris - Vægtning: 55 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen indeholder option på forlængelse i 3 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der henvises til udbudsbetingelserne.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen indeholder option på tilknyttet konsignationslager.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Der henvises til det samlede udbudsmateriale.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 4 - Udbud af 10/0,4 kV distributionstransformere

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
31170000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

 

Ordregivers forsyningsområde.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Delaftale 4:

- Rammeaftalen omfatter levering af 10/0,4 kV distributionstransformere med option på tilknyttet konsignationslager. Ordregiver er Nord Energi Teknik A/S.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Levering / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funktionalitet / Vægtning: 15 %
Pris - Vægtning: 55 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 9 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen indeholder option på forlængelse i 3 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der henvises til udbudsbetingelserne.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen indeholder option på tilknyttet konsignationslager.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Der henvises til det samlede udbudsmateriale.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 5 - Udbud af 10/0,4 kV distributionstransformere

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
31170000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

 

Ordregivers forsyningsområde

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Delaftale 5:

- Rammeaftalen omfatter levering af 10/0,4 kV distributionstransformere med option på tilknyttet konsignationslager samt yderligere 2 optioner henholdsvis indeholdende:

— opbevaring af ordregivers brugte 10/0,4 kV distributionstransformere,

— servicefunktion og reparation af ordregivers brugte 10/0,4 kV distributionstransformere.

Ordregiver er TREFOR El-net A/S.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Levering / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funktionalitet / Vægtning: 15 %
Pris - Vægtning: 55 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 18 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen indeholder option på forlængelse i 3 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der henvises til udbudsbetingelserne.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen indeholder option på tilknyttet konsignationslager samt yderligere 2 optioner henholdsvis indeholdende:

— opbevaring af ordregivers brugte 10/0,4 kV distributionstransformere,

— servicefunktion og reparation af ordregivers brugte 10/0,4 kV distributionstransformere.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Der henvises til det samlede udbudsmateriale.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.1.6) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.7) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.8) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 13/01/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Ansøgere opfordres til nøje at gennemlæse det samlede udbudsmateriale.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/12/2019

Send til en kollega

0.047