Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c360a3b5-27f7-4c54-810c-2da6840799d9/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c360a3b5-27f7-4c54-810c-2da6840799d9/homepage
Udbyder
Guldborgsund Varme A/S
Opdateringer
Udbuddet annulleres. Ordregiver er i forbindelse med de indkomne spørgsmål blevet opmærksom på, at der er behov for at ændre udbudsmaterialet i et større omfang, end der er mulighed for at håndtere under en aktiv udbudsproces. Ordregiver vil hurtigst muligt facilitere en ny udbudsproces.
Rammeaftale: Fjernvarmerør, komponenter mv
Guldborgsund Varme A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 32 55 99 56
Postadresse: Gaabensevej 116
By: Nykøbing F.
NUTS-kode: DK
Postnummer: 4800
Land: Danmark
Kontaktperson: Sebastian Greva
E-mail: seg@horten.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c360a3b5-27f7-4c54-810c-2da6840799d9/homepage
Del II: Genstand
Rammeaftale: Fjernvarmerør, komponenter mv.
Guldborgsund Varme A/S ønsker at indgå en 1-årig rammeaftale med én leverandør om leverance af fjernvarmerør, samt diverse komponenter.
Rammeaftalen kan forlænges med op til 7 år (1 år ad gangen), således at rammeaftalens varighed maksimalt kan være 8 år.
I rammeaftalens løbetid vil ordregivers aktiviteter på ledningsområdet forventeligt omfatte:
- Reparation og vedligeholdelse af eksisterende ledningsnet,
- Planlagt ledningsrenovering,
- Udbygning af ledningsnettet.
Rammeaftalen skal understøtte ordregivers udførelse af ovenstående og øvrige aktiviteter, som er nødvendige for, at ordregiver kan varetage sin forsyningsaktivitet.
Rammeaftalen omfatter indkøb af præisolerede fjernvarmerør, bøjninger, afgreninger, muffer, svejsekapper, skummaterialer, samlinger, ventiler og præisolerede rør og fittings til fjernvarmestik.
Desuden omfatter rammeaftalen alle twinrørskomponenter, både faste og fleksible. Alle dimensioner op til DN500 for enkeltrør og op til DN200 for twin-/dobbeltrør forventes at blive indkøbt under rammeaftalen. Ordregiver kan endvidere indkøbe specialkomponenter mv. under rammeaftalen, såfremt der opstår behov herfor.
Endelig kan ordregiver indkøbe montageydelser i forbindelse med svejsemuffer og alarmtråde under rammeaftalen.
Ordregiver estimerer, at værdien af indkøbene i rammeaftalens samlede varighed vil udgøre ca. 12 800 000 DKK. Ordregivers estimat er baseret på det historiske forbrug for de seneste 2 år, med tillæg de konkrete projekter/ydelser, som ordregiver på nuværende tidspunkt har planlagt i rammeaftalens løbetid.
Bemærk: Ovenstående estimat er baseret på det historiske forbrug og forpligter ikke ordregiver. Ordregiver har ret men ikke pligt, til at indkøbe de af rammeaftalen omfattede ydelser på de vilkår, som fremgår af udbudsmaterialet. Ordregiver er således ikke forpligtet til at aftage en bestemt mængde ydelser under rammeaftalen.
Rammeaftalen kan forlænges med op til 7 år (1 år ad gangen), således at rammeaftalens varighed maksimalt kan være 8 år.
Ordregiver har vurderet, at rammeaftalen ikke egner sig til en opdeling i delkontrakter, idet der kan opnås væsentlige stordriftsfordele ved at holde ydelsen hos én leverandør.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles ikke krav vedrørende økonomisk og finansiel kapacitet.
Der stilles ikke krav vedrørende teknisk og faglig kapacitet.
Rammeaftalen indeholder bodsbestemmelser vedrørende leverings- og returneringsfrister.
Del IV: Procedure
Tilbudsgiverne har ikke ret til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Eventuelle spørgsmål fremsendes elektronisk på www.udbuddet.dk i overensstemmelse med den vejledning, som er tilgængelig der.
Tilbudsgivernes opmærksomhed henledes på, at alle henvendelser vedrørende udbuddet skal ske skriftligt. Der kan ikke rettes telefoniske eller personlige henvendelser.
Tilbudsgiverne opfordres til at stille deres spørgsmål senest den 7.1.2020.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
De absolutte klagefrister følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk