Fakta om udbudet
Udbyder
Danske Spil A/S
Rammeaftale om levering af projekt- og programledelse
Danske Spil A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64011715
Postadresse: Korsdalsvej 135
By: Brøndby
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 2605
Land: Danmark
E-mail: jaer@danskespil.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.danskespil.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/62993
Del II: Genstand
Rammeaftale om levering af projekt- og programledelse
Ordregiver ønsker at indgå en ikke-eksklusiv rammeaftale med en leverandør om levering af projekt- og programledelse. ITP driver en række udviklings- og integrationsprojekter, hvor der arbejdes efter vandfaldsmodellen og de agile principper. ITP efterspørger derfor konsulenter inden for følgende kategorier: junior projektledere, projektledere, senior projektledere + 8 år, senior projektleder +12 år samt partnere.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling på baggrund af de prækvalificerede ansøgeres indlevering af et første indledende tilbud. Det første indledende tilbud vil danne grundlag for forhandlingsrunden. Ordregiver forbeholder sig ret til at indgå aftale på baggrund af ethvert indledende tilbud, herunder det første indledende tilbud. Såfremt der ikke tildeles ud fra første indledende tilbud gennemføres første forhandlingsmøde. Ordregiver kan indkalde til yderligere forhandlingsmøder, såfremt det viser sig nødvendigt for at eliminere uhensigtsmæssigheder i tilbuddene.
Brøndby
Ordregiver ønsker at indgå en ikke-eksklusiv rammeaftale med en leverandør om levering af projekt- og programledelse. Ordregiver driver en række udviklings- og integrationsprojekter, hvor der arbejdes efter vandfaldsmodellen og de agile principper. Ordregiver efterspørger derfor konsulenter inden for følgende kategorier: junior projektledere, projektledere, senior projektledere + 8 år, senior projektleder +12 år samt partnere.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling på baggrund af de prækvalificerede ansøgeres indlevering af et første indledende tilbud. Det første indledende tilbud vil danne grundlag for forhandlingsrunden. Ordregiver forbeholder sig ret til at indgå aftale på baggrund af ethvert indledende tilbud, herunder det første indledende tilbud. Såfremt der ikke tildeles ud fra første indledende tilbud gennemføres første forhandlingsmøde. Ordregiver kan indkalde til yderligere forhandlingsmøder, såfremt det viser sig nødvendigt for at eliminere uhensigtsmæssigheder i tilbuddene, jf. også udbudsbetingelserne.
Den anslåede værdi af rammeaftale, jf. pkt. II.2.6 er et skøn over det forventede forbrug.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af projekt- og programledelse
CVR-nummer: 33963556
Postadresse: Weidekampsgade 6
By: København
NUTS-kode: DK
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem EU-supply. For at få adgang til udbudsmaterialet, skal ansøger være registreret eller registrere sig som bruger. Ansøger kan i henhold til proceduren i udbudsbetingelserne stille skriftlige spørgsmål til ordregiver i det elektroniske udbudssystem, EU Supply.
Ansøger skal som sin ansøgning indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3, nævnte forhold. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Såfremt ansøgeren baserer sig på andre enheders formåen, skal der indgives et ESPD for hver af de enheder, som denne baserer sig på.
Ansøgeren vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren er omfattet af de i udbudslovens § § 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, medmindre ansøger har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138.
Ansøgeren vil tillige blive udelukket fra i udbudsproceduren, hvis ansøgeren er omfattet af den i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 nævnte frivillige udelukkelsesgrund.
Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens § § 151-152, jf. § 153.
Underleverandører, som ansøger måtte basere sin finansielle og økonomiske formåen eller tekniske og faglige formåen på skal ved fremlæggelse af dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD, underskrive erklæring om, at virksomheden vil hæfte solidarisk med hovedleverandøren for rammeaftalens gennemførelse, jf. udbudslovens § 144, stk. 1-2.
For vejledning i udfyldelse af ESPD henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning ”ESPD – Dokumentation og eCertis”, der kan tilgås på https://www.kfst.dk/vejledninger/kfst/dansk/2017/20172606-espd-dokumentation-og-ecertis/
Tilbudsgivers ansøgning og eventuelle tilbud skal afgives på dansk. Tilbuddet må dog gerne indeholde begreber og korte benævnelser på engelsk, såfremt det tjener til forståelse af ansøgningen eller tilbuddet, f.eks. når en angivelse eller benævnelse på dansk ikke er retvisende. Ordregiver forbeholder sig dog ret til at se bort fra de dele af tilbuddet, som ikke er afgivet på dansk.
Rammeaftalen vil blive tildelt én leverandør, og er ikke opdelt i delaftaler. Ikke-opdelingen i delaftaler begrundes af, at den efterspurgte ydelse "projekt- og programledelse" er en sammenhængende ydelse, der gør det mest hensigtsmæssigt at kontrakten varetages af samme leverandør.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk