Fakta om udbudet
Udbyder
Egedal Kommune
Bekendtgørelse om indgået kontrakt: EU-udbud af drift og vedligehold af vejbelysning og udendørsbelysning
Egedal Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188386
Postadresse: Dronning Dagmars Vej 200
By: Ølstykke
NUTS-kode: DK
Postnummer: 3650
Land: Danmark
Kontaktperson: Maja Barnekov
E-mail: udbud@egekom.dk
Telefon: +45 72596260
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/114916306.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
Del II: Genstand
Bekendtgørelse om indgået kontrakt: EU-udbud af drift og vedligehold af vejbelysning og udendørsbelysning
Egedal Kommune har udbudt drift og vedligehold af vejbelysningsanlæg og udendørsbelysning ved kommunale ejendomme. Det samlede anlæg omfatter i alt 12 353 belysningsmaster/armaturer fordelt på: 1 470 udendørsbelysningsmaster/armaturer ved kommunale ejendomme og 10 883 vejbelysningsmaster/armaturer, fordelt på 3 963 nyere LED-belysningsmaster/armaturer og 6 920 ældre vejbelysningsmaster/armaturer.
Tjenesteydelsen består bl.a. af følgende driftsaktiviteter:
- Eftersyn og vedligehold af vejbelysnings- og udendørsbelysningsanlæg,
- Afhjælpning af fejl og mangler,
- Vagtordning,
- 'Tip Egedal'.
Samtidig med udførelsen af arbejderne vil der på vejnettet være almindelig trafik, og der kan foregå af øvrige anlægs- og driftsaktiviteter ved ordregiver eller anden leverandør.
Arbejderne skal gennemføres i tidsrummet fra den 1.1.2020 til og med den 31.12.2023 med option på forlængelse på op til 2 gange 1 år på samme vilkår som i kontrakt-perioden.
Der henvises til det samlede udbudsmateriale for yderligere om opgavens omfang.
Mulighed for at forlænge kontrakten i 2 x 12 måneder.
Den vindende tilbudsgiver skal underskrive en arbejdsklausul.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-udbud af drift og vedligehold af vejbelysning og udendørsbelysning
Postadresse: Jernholmen 43-47
By: Hvidovre
NUTS-kode: DK
Postnummer: 2650
Land: Danmark
Telefon: +45 32641000
Del VI: Supplerende oplysninger
Aftalen vil ikke have udtømt sin virkning før end der opnås et maksimumsbeløb på 5 300 000 DKK, jf. Autoritá-dommen af 19.12.2018 i sag C-216/17. Dette for at aftalen skal kunne rumme at Egedal Kommune foretager suppleringskøb i overensstemmelse med udbudslovens regler herom og kontraktens bestemmelser.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk